Dvojčíslo Eurotelevízie prinieslo 200 strán kvalitného čítania na celé sviatky s tipmi na najlepšie filmy a seriály počas Vianoc. „Sme radi, že si naši čitatelia nevedia vianočné sviatky bez nášho časopisu predstaviť. Našej redakcii sa podarilo pripraviť čitateľsky atraktívne číslo s výborným čítaním. To, že naši čitatelia po časopise siahajú v takom počte, nás nesmierne teší,“ povedala šéfredaktorka Eurotelevízie Teresa Moroňová.
„Eurotelevízia si tento rok pripomína 60 rokov na trhu, čo je tradícia, na ktorej staviame. Tento úspech nás úprimne motivuje do ďalšej práce. Chceme náš obsah stále zlepšovať,“ dodal strategický riaditeľ vydavateľstva Mafra Slovakia Ivan Netík.
Týždenník Eurotelevízia je najstarší programový týždenník, vychádza od roku 1965. V minulosti ju čitatelia poznali pod pôvodným názvom Televízia, predpona Euro sa začala používať od roku 1991. Dnes patrí k najpredávanejším týždenníkom na slovenskom trhu. Potešil aj dvojtýždenník TV MAX, ktorý počas Vianoc predal viac ako 122 000 kusov.Časopisy Eurotelevízia a TV MAX patria pod vydavateľstvo Mafra Slovakia. To okrem iných titulov vydáva denník Hospodárske noviny, týždenníky Téma, Rytmus života či mesačníky Evita, Čarovné Slovensko a Stratégie. Okrem viac ako 50 tlačených titulov vydavateľstvo prevádzkuje aj niekoľko webových stránok vrátane www.hnonline.sk či strategie.sk.