Nečakaný krok Televízie Nova a operátora O2. Na českom trhu spoločnosti, ktoré spadajú do skupiny PPF, spájajú svoje brandy Voyo a O2 TV. Od 10. marca bude fungovať nová digitálna platforma Oneplay.
Dotkne sa tento veľký rebranding aj slovenskéh trhu, kde má Voyo veľmi dobré postavenie a zásah? Zisťovali sme v Televízii Markíza, ktorá rovnako ako Nova či české O2 patrí do skupiny PPF.
Vedúca PR oddelenia Markízy Andrea Macáková pre Stratégie vysvetľuje: „Táto zmena na českom trhu sa žiadnym spôsobom nedotkne slovenskej streamovacej služby Voyo ani jej predplatiteľov. Slovenskí predplatitelia si aj naďalej budú môcť vychutnávať kvalitné a exkluzívne Voyo Originály, programy TV Markíza v predstihu, výnimočné filmy, obľúbené reality šou, pútavé seriály a maximum športu – všetko pod značkou Voyo. Spolupráca v rámci oboch krajín pokračuje bez zmien. Aj naďalej budeme pripravovať viaceré projekty spoločne pre divákov oboch služieb. Na Slovensku sa predplatitelia môžu naďalej tešiť na obľúbené Voyo Originály."
Iné medzinárodné streamovacie služby typu Netflix, Max alebo Disney+ postupne rozšírili svoju ponuku o typ predplatného s reklamou, ktoré je v porovnaní s predplatným bez reklamy lacnejšie. A keďže Voyo štýl hybridného predplatného s reklamou zavádzať nechcelo, zaujímavo znie aktuálna informácia z českých médií, že s Oneplay kompetentní zvažujú inú stratégiu.
Nova a O2 sa začnú zaoberať tým, ako by hybridné predplatné s reklamou na trh uviedli. Podľa vyjadrenia generálneho riaditeľa TV Nova Daniela Grunta by teoreticky mohli predplatné s reklamou odštartovať dokonca už od roku 2026. V tom prípade bude zaujímavé sledovať, ako sa k tomu postaví slovenská strana TV Markíza.