Zdá sa, že podvečerný seriál Sľub sa stáva televíznym fenoménom. Deň za dňom si získava väčšiu a väčšiu divácku priazeň.
Včerajšia 33. epizóda bola v oboch hlavných cieľových skupinách doposiaľ najúspešnejšia. V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 14-56 si pripísala rekordný rating nad magickou hranicou 10 percent, keď ho prekročila ešte o dve desatiny percenta a rovnako aj najvyšší trhový podiel až 38,2 percenta. Konkurenčná šou Bez servítky na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine sa zastavila na ratingu 4,5 percenta a 17,3 percentným podielom na trhu.Jednotka STVR so svojou súťažou Všade dobre, doma naj uhrala podiel na trhu na úrovni 6,5 percenta. Sľub sa tak podielom na trhu dostáva ku seriálovému fenoménu spred niekoľkých rokov. Oteckovia dokázali počas svojho najsledovanejšieho obdobia ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.