Tanečná šou Let‘s Dance baví Slovensko. Program patrí k najsledovanejším na trhu. A to aj napriek tomu, že mu odišlo pár desiatok tisíc divákov. Akú sledovanosť malo druhé kolo, ktoré Markíza odvysielala 9. marca? Pozrime sa na výsledky peoplemetrových meraní.
Druhý priamy prenos tanečnej šou sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Zároveň mu patrí taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách aj status divácky najúspešnejšieho programu celého uplynulého víkendu.Celosvetovo úspešný formát dosiahol v obchodne podstatnej cieľovej skupine 14-56 rating 8,3 percenta a vysoko nadpriemerný trhový podiel 33,9 percenta. Konkurenčný film Spojenectvo na TV Joj uhral v rovnakej cieľovej skupine rating 3,7 percenta a podiel na trhu iba 13,6 percenta. Súťažná šou Duel šampiónov si na Jednotke RTVS pripísala ešte nižší podiel na trhu 8,8 percenta.
Výkony atraktívnej zostavy tanečných párov si včera zaplo (počet divákov, ktorí si program zapli nepretržite minimálne na tri minúty) 979 tisíc divákov (úvodné kolo 1 022 000 divákov)....Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.