StoryEditor

Sklamanie. Televízny program divákov neoslovil. Zabrali len Let´s Dance, Vina a spravodajstvo

23.04.2025, 08:01
  • Televízie sa už tradične snažia namiešať na sviatky ten najlepší mix programov. Tento rok im to nevyšlo úplne podľa predstáv a diváci radšej volili iný program. 
  • Len 20 programov z ponuky všetkých slovenských staníc dokázalo prilákať ku obrazovkám viac ako 300 tisíc divákov. Iba 6 z nich viac ako 400 tisícové publikum. Hranicu pol milióna divákov pokoril jeden jediný program. 
  • V článku sa tiež dozviete, ako sa darilo novinke TV JOJ Lásky v Istanbule. Sú diváci vôbec zvedaví na romantiku?

Na vrchole rebríčka sledovanosti televíznych programov Veľkej noci je televízia Markíza. Celkovo najviac divákov v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ si pozrelo nedeľné veľkonočné kolo  tanečnej šou Let’s Dance. V komerčnej cieľovej skupine 14-56 patrilo prvenstvo pondelkovému monotematickému vydaniu hlavnej spravodajskej relácie Televízne noviny, ktoré bolo venované úmrtiu pápeža Františka. 

image

Let´s Dance.

TV Markíza
Obľúbená tanečná šou si v nedeľu 20. apríla 2025 opäť podmanila divákov televízie Markíza. V poradí už ôsmy priamy prenos sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal jednoznačne najsledovanejším programom dňa, ale aj celej Veľkej noci.

Celosvetovo úspešný formát dosiahol v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 14-56 výborný rating 8,5 percenta a vysoko nadpriemerný trhový podiel rovných 30 percent. Konkurenčná filmová premiéra Aristokratka vo vare na TV Joj uhrala 4,6 percentný rating a s podielom na trhu skončila presne na polovičnej úrovni tanečnej šou (15 percent). Súťažná šou Duel šampiónov si na verejnoprávnej Jednotke pripísala podiel na trhu len 7,6 percenta.

image

Aristokratka vo vare.

Výkony tanečných párov si v nedeľu zaplo 919 tisíc divákov (počet d...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 13:26