Na vrchole rebríčka sledovanosti televíznych programov Veľkej noci je televízia Markíza. Celkovo najviac divákov v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ si pozrelo nedeľné veľkonočné kolo tanečnej šou Let’s Dance. V komerčnej cieľovej skupine 14-56 patrilo prvenstvo pondelkovému monotematickému vydaniu hlavnej spravodajskej relácie Televízne noviny, ktoré bolo venované úmrtiu pápeža Františka.
Obľúbená tanečná šou si v nedeľu 20. apríla 2025 opäť podmanila divákov televízie Markíza. V poradí už ôsmy priamy prenos sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal jednoznačne najsledovanejším programom dňa, ale aj celej Veľkej noci.Celosvetovo úspešný formát dosiahol v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 14-56 výborný rating 8,5 percenta a vysoko nadpriemerný trhový podiel rovných 30 percent. Konkurenčná filmová premiéra Aristokratka vo vare na TV Joj uhrala 4,6 percentný rating a s podielom na trhu skončila presne na polovičnej úrovni tanečnej šou (15 percent). Súťažná šou Duel šampiónov si na verejnoprávnej Jednotke pripísala podiel na trhu len 7,6 percenta.
Výkony tanečných párov si v nedeľu zaplo 919 tisíc divákov (počet d...Zostáva vám 85% na dočítanie.

