Priemerná čítanosť titulu v roku 2024 dosiahla 4,5 percenta, čo predstavovalo 199 000 čitateľov jedného vydania. TV MAX tak s veľkým odstupom predstihol konkurenciu dvojtýždenníkov na trhu. Programový dvojtýždenník sa dlhodobo radí aj k najpredávanejším titulom na trhu, keď priemerný predaj podľa auditu tlačeného nákladu ABC v roku 2024 predstavoval 100 560 kusov. „Teší nás, že sú naši čitatelia dlhodobo verní a že obsah, ktorý pre nich pripravujeme zo zákulisia sveta televízií, filmov, seriálov a streamingu, ich stále zaujíma,“ povedala šéfredaktorka TV MAX Teresa Moroňová.
Vo vydavateľstve Mafra Slovakia okrem TV MAX vychádza aj najpredávanejší týždenník na Slovensku Eurotelevízia, ktorý je na trhu už 60 rokov a vlani predával priemerne 52 420 kusov z jedného vydania.