Ta3 je najstaršia spravodajská televízia na slovenskom mediálnom trhu. Ako sa jej postavenie zmenilo po príchode ďalších dvoch konkurenčných televízií – JOJ 24 a verejnoprávnej:24?
V médiách nesmiete nikdy zaspať na vavrínoch, a ta3 sa to tak trošku stalo. Po príchode dvoch konkurenčných televízií sa však z hľadiska trhu nestalo vôbec nič, pretože koláč zostáva nezmenený, len si ho delia tri televízie. Nie je to štandard, ale beriem to ako fakt, jednoducho, máme na 5-miliónovom trhu tri spravodajské televízie.
Ste spokojný s výsledkami peoplemetrového merania v porovnaní s konkurenciou? Alebo sú vaše ambície omnoho vyššie?
Samozrejme, že mám vyššie ambície, predovšetkým z hľadiska stabilizácie programu. Mojím cieľom je zastabilizovať program, aby sme mali v priebehu týždňa alebo denného vysielania čo najmenej výkyvov. Som presvedčený, že potenciál tam je a vieme ho dosiahnuť, a aj na tom intenzívne pracujeme.
Zaujíma vás všeobecná cieľová skupina 12+ alebo komerčná 14 – 56?
Primárne sa pozeráme na všeobecnú cieľovku 12+, zdá sa nám, že je spravodlivejšia. No treba povedať, že peoplemetre nebudú k ta3 nikdy úplne spravodlivé. Berieme to však tak, že nám poskytujú určité relevantné dáta, s ktorými môžeme pracovať.
Zostáva vám 89% na dočítanie.

