Táto iniciatíva potvrdzuje strategické zameranie rádia na regionálne spravodajstvo a posilnenie komunitných väzieb. Kampaň bola spustená v Trnavskom kraji prostredníctvom viacerých reklamných kanálov, vrátane DOOH, vonkajšej reklamy a tlače. Hlavný slogan predstavuje reakciu na spätnú väzbu od poslucháčov, ktorí si žiadajú obsah, ktorý je im bližší a pozitívnejší.
Nikol Kaňuková, station-manažérka Trnavského rádia, vysvetľuje kampaň ako strategický krok: „Naším cieľom je ponúkať obsah, ktorý je relevantný pre životy našich poslucháčov. Aj keď neignorujeme dôležité celoslovenské a svetové udalosti, výrazne akcentujeme na lokálne témy, ktoré posilňujú pocit spolupatričnosti a sú spravidla pozitívne.“
Viacročné zameranie rádia na regionálne témy a špecifické spravodajstvo sa preukázalo ako úspešné. Prieskum agentúry NMS realizovaný na vzorke 1 000 respondentov potvrdil, že poslucháči vnímajú Trnavské rádio ako odlišného hráča na mediálnom trhu, ktorý sa vymedzuje voči celoslovenským vysielateľom. Tieto dáta potvrdzujú, že pozícia rádia ako kľúčového regionálneho média je silná a prináša hodnotu pre potenciálnych reklamných partnerov.
Rádio si aj naďalej zachováva svoj charakteristický spravodajský blok „5 minút pred celou“, avšak s výrazným dôrazom na regionálny obsah. Vďaka jasnej a diferencovanej stratégii má Trnavské rádio stabilnú a lojálnu komunitu poslucháčov, čo ho robí atraktívnou platformou pre regionálnych inzerentov.
Trnavské rádio vysiela na ôsmych frekvenciách s pokrytím všetkých okresných miest Trnavského kraja od Skalice po Dunajskú Stredu a mikroregiónu pod Malými Karpatmi. Reprezentatívny prieskum agentúry AKO realizovaný na jeseň 2023 ho zaradil medzi najpočúvanejšie rádiá v kraji, pričom priamo v Trnave v počúvanosti prebehlo aj lídra na trhu.

