Počas celého piatkového dňa sa v univerzálnej cieľovej skupine všetkých divákov nad 12 rokov dokázali dostať nad 300-tisícové publikum len tri relácie, sobotný aj nedeľný program ich vygeneroval po päť. Z toho 11 programov malo vizitku spravodajských a len dva môžeme označiť ako nespravodajské.
Zo spravodajských programov mala počas všetkých troch víkendových dní TV Markíza Počasie a Televízne noviny, a v sobotu a nedeľu sa k nim pridalo aj Najlepšie počasie a Noviny TV JOJ.
Úplne najviac víkendových divákov zaujalo nedeľné vydanie Novín TV JOJ, ktoré v celkovom publiku v priemere sledovalo 380-tisíc divákov nad 12 rokov.
V piatok sa pozerala piata epizóda druhej série podvečerného seriálového hitu Sľub. V obchodne podstatnej cieľovke 14-56 si pripísal rating 5,2 percenta a trhový podiel sa vyšplhal na 33,2 percenta. Priama konkurencia markizáckeho dobového seriálu, kuchárska šou Bez servítky na TV JOJ, skončila o tri ratingové body nižšie (2,2) a podielom na trhu dosiahla viac ako polovičný výkon (14,3 %).STVR uhral Duel 9,8 percenta a Všade dobre, doma naj 10,4 percenta. V univerzálnom publiku sledovalo Sľub v priemere 349-tisíc divákov a Bez servítky 141-tisícové obecenstvo. Lepšie sa darilo aj STVR, keď Duel sledo...
Zostáva vám 85% na dočítanie.

