STVR prichádza s novou kreatívnou kampaňou na 5. sériu Pečie celé Slovensko.
StoryEditor

Pečie celé Slovensko má novú kreatívnu kampaň. Zahviezdia v nej cestujúce zákusky

16.09.2025, 16:20
Autor:
michmich

Slovenská televízia a rozhlas predstavila novú kampaň k piatej sérii divácky obľúbenej sladkej pekárskej šou. Humor, slovné hračky a vizuálna hravosť sú základným prvkom celej komunikácie.

„Nápaditá, farebná a hravá kampaň, v ktorej hlavnú úlohu tentoraz hrajú zákusky, koláče a dezerty všetkých druhov. Cestujú naprieč celým Slovenskom, aby sa zúčastnili najväčšej pekárskej šou. Pointou tejto odľahčenej a vtipnej kampane je ukázať, že aj koláče sa už nevedia dočkať novej série,“ hovorí vedúci Odboru kreatívy STVR Roman Kettner.

image

STVR prichádza s novou kreatívnou kampaňou na 5. sériu Pečie celé Slovensko.

Kampaň je založená na metafore „živých zákuskov“, ktoré v podobe nadrozmerných kostýmov putujú zo všetkých regiónov Slovenska do hlavného pekárskeho stanu v Bernolákove. Diváci tak uvidia croissant stopujúci auto, šamrolu cestujúcu v autobuse, či donut vezúci sa na vlečke.

STVR prichádza s novou kreatívnou kampaňou na 5. sériu Pečie celé Slovensko.

Režisér kampane Peter Ehrenberger dodáva: „Veľmi ma teší, že sme ikonické zákusky premenili na jedinečné postavy, ktoré pôsobia živo a komicky aj bez slov. Každý spot je postavený na silnej replike s vtipným dvojzmyslom a kontrast medzi absurdnými postavami a reálnym prostredím vytvára humor, ktorý si divák zamiluje.“

Jednotlivé minispoty fungujú ako tízre a v celku vytvárajú imidžový spot, ktorý je postavený na kontraste medzi absurdnými postavami a reálnymi prostrediami slovenských miest. Humor, slovné hračky a vizuálna hravosť sú základným prvkom celej komunikácie.

STVR prichádza s novou kreatívnou kampaňou na 5. sériu Pečie celé Slovensko.

Producent Branislav Binda zdôrazňuje: „Cieľom je odkomunikovať hlavnú ideu relácie – že pečenie spája celé Slovensko – hravou a vizuálne atraktívnou formou. Teaser je dynamický, postavený na emócii radosti, očakávania a spoločného stretnutia.“

Produkciu kampane zastrešila spoločnosť FILMSERVICE PRODUCTIONS, ktorá využila nielen televízne spoty, ale aj kostýmových maskotov v uliciach miest. Títo „živí“ zákuskoví hrdinovia sa objavia medzi ľuďmi, budú sa fotiť s fanúšikmi a vytvoria aj autentický online obsah. Rozhlasová časť pracuje s opisom chutí a vôní, outdoorová zas cieli na konkrétne mestá a ich ikonické sladkosti s odkazom, že pečenie spája celé Slovensko.

STVR prichádza s novou kreatívnou kampaňou na 5. sériu Pečie celé Slovensko.

Kampaň kombinuje televízne spoty, online, outdoor aj rozhlas a divákov naladí na návrat obľúbenej jesennej relácie. Kampaň je rozdelená do troch fáz: tízer (1. – 21. september), imidžová vlna (22. september – 5. október) a boost počas samotného vysielania relácie.

STVR prichádza s novou kreatívnou kampaňou na 5. sériu Pečie celé Slovensko.

Vizitka kampane: 5. séria Pečie celé Slovensko

Creative Director/Art Director: Roman Kettner

Brand Manager: Vlado Radosa

Copywriter/Produkcia: FILMSERVICE PRODUCTIONS

Réžia: Peter Ehrenberger

Kamera: Martin Chlpík

Strih: Marek Kráľovský

01 - Modified: 2025-11-28 14:40:02 - Feat.: - Title: Vieme akou šou nahradí STVR Milujem Slovensko. Výber moderátorov vás prekvapí 02 - Modified: 2025-11-24 14:45:13 - Feat.: - Title: Víkend plný prekvapení: Rekord na Doma, odvaha JOJky a pekársky triumf Jednotky 03 - Modified: 2025-11-13 13:59:09 - Feat.: - Title: Po Markíze končí Adela Vinczeová aj v STVR. S reláciou Trochu inak má vlastné plány 04 - Modified: 2025-11-13 12:28:07 - Feat.: - Title: Slovenský televízny unikát. Finále MS ´26 vo futbale odvysiela naraz TV Joj aj STVR 05 - Modified: 2025-11-11 07:25:13 - Feat.: - Title: Flašíková upratuje: Audit v STVR zistil skryté problémy jej fungovania, bude sa prepúšťať
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
29. november 2025 10:02