Svetová streamovacia služba HBO Max spustilo globálnu kampaň pre dlho očakávaný seriál To: Vitajte v Derry, ktorý rozširuje desivý svet Stephena Kinga.
Kampaň s názvom „Red Balloon Takeover“ odštartovala v utorok 21. októbra, keď sa na sociálnych médiách začali objavovať ikonické červené balóny, čo vyvolalo vlnu špekulácií o návrate desivého klauna Pennywisea. V stredu 22. októbra sa balóny presunuli do reálneho sveta a objavili sa na uliciach miest po celom svete, vrátane New Yorku, Los Angeles, Mexika, São Paula, Rio de Janeira, Madridu, Paríža, Singapuru, Manily, Sydney, Kapadócie, Varšavy, Santiaga de Chile, Thajska, Japonska, Taiwanu, Hongkongu a Dubaja. Okrem balónov sa v niektorých mestách objavil aj samotný Pennywise. V New Yorku ho napríklad videli v Bryant Parku, Washington Square Parku, Central Parku, McCarren Parku a večer v Jane‘s Carousel v Dumbo. V Los Angeles sa klaun objavil na Santa Monica Pier, v štvrti Fairfax/Mid-Wilshire, na Hollywoodskom chodníku slávy, vo West Hollywoode a v centre mesta. Desivé výjavy boli zaznamenané aj v Paríži, Kapadócii, Varšave, Madride, Manile, Mexiku a São Paule. Kampaň presahuje vonkajšie lokácie – HBO Max ju rozšírilo aj do digitálneho priestoru prostredníctvom spolupráce so značkami, influencermi, športovými podujatiami a ďalšími online kanálmi. Seriál To: Vitajte v Derry bude mať premiéru 27. októbra na HBO a HBO Max.Svetová kampaň HBO Max ku štartu seriálu To: Vitajte v Derry.Hbo Max
StoryEditor
HBO Max zaujal svet globálnou hororovou kampaňou pre seriál To: Vitajte v Derry
Kampaň presahuje vonkajšie lokácie. HBO Max s ňou prešlo svetové metropoly, ale rozšírilo ju aj do digitálneho priestoru cez spolupráce so značkami, influencermi, športovými podujatiami a ďalšími online kanálmi.

