StoryEditor

JOJka 2026: O futbal sa podelí s STVR, vráti svoje hity a cenu za reklamu dvíha o 8,7%

04.11.2025, 14:56
Autor:
lezlez

Od januára všetky kanály spadajúce pod JOJ Group odchádzajú z DVBT, posilňujú sa kanály českej skupiny PRIMA a novinkou je Connected TV. Martin Heržo, obchodný riaditeľ JOJ Group, dnes predstavil obchodnú politiku pre rok 2025. 

"Ohlásili sme infláciu 8,7 %. Na defláciu nevidím dôvod, výroba je čoraz drahšia, vyrábame stále viac a viac. Ak chceme držať content na tepe doby, mať ho kvalitný a pestrý, tak produkt sa významne zdražuje. A je to viac ako definujeme v inflácii, ktorú sme ohlásili," vyhlásil obchodný riaditeľ JOJ Group Martin Heržo. 

Jojka mení viacero častí obchodnej politiky. Upravený reklamný...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-10-24 08:29:32 - Feat.: - Title: Po rokoch sa pridáva k Markíze aj JOJka. Na Nový rok vystupuje z bezplatnej antény 02 - Modified: 2025-09-24 12:17:06 - Feat.: - Title: Obchodný riaditeľ JOJky: Globálne aj lokálne reštrikcie už vplývajú na biznis, rôznym segmentom sa mení postavenie na trhu 03 - Modified: 2025-07-28 07:06:01 - Feat.: - Title: Všetci na trhu už poznáme strop za cenu športových licencií, hovorí obchodný riaditeľ JOJ Group 04 - Modified: 2025-07-14 12:21:41 - Feat.: - Title: JOJ-ka nasleduje Markízu. Aj ona spúšťa stopku pretáčaniu reklám v archíve 05 - Modified: 2023-12-29 09:41:15 - Feat.: - Title: Do popredia sa dostáva green filming. Efektivita je v procese výroby najdôležitejšia
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2025 08:03