Jedna z najdlhšie vysielaných automobilových relácií na Slovensku prechádza zmenou, ktorá má posilniž kvalitu obsahu.
Relácia Motoring televízie ta3, ktorá už viac než desaťročie prináša divákom testy automobilov, novinky a zaujímavosti z auto-moto sveta, rozširuje tím moderátorov, obsah v televízii, na sociálnych sieťach aj vo forme videopodcastu. Prvá epizóda v novom štýle sa odvysiela v sobotu 29. novembra 2025.
Nová posilaDiváci sa môžu tešiť na svieži moderný vizuál, obohatený scenár a rozšírený tím moderátorov. Stále tváre relácie, Doda Dúbravského a Filipa Garaja, doplní nová moderátorka – Jana Vozár, známa poslucháčom z rádia, absolventka Strojníckej fakulty STU v Bratislave, ktorá má k autám blízko profesijne aj osobne. Zároveň ide o bývalú missku, ktorá v roku 2021 získala na súťaži Miss Slovensko titul druhej vícemiss.
"Motoring registrujem už dlhé roky. Sledovala som ho ako fanúšička a aj ako niekto, kto má k autám vzťah. Nie som síce typická “autíčkarka”, ale myslím si, že práve to bude môj prínos do relácie. Ukázať funkčnosť áut z toho užívateľského hľadiska. A samozrejme, pridávam aj ženský pohľad. Verím, že tento update sa bude divákom páčiť," hovorí Jana Vozár, nová moderátorská posila Motoringu.
Viac áut, viac obsahu, rovnaká kvalitaĎalšou z noviniek je, že v každej epizóde Motoringu sa po novom otestujú až tri automobily. Znamená to viac porovnaní, viac pohľadov a viac reálnych informácií pre divákov, ktorí si vyberajú nové auto alebo sa chcú jednoducho dozvedieť viac o aktuálnych modeloch.
„Motoring je relácia s dlhou tradíciou, ktorá si drží vysoký štandard. Našou ambíciou je ukázať, že aj po rokoch sa dá priniesť viac energie, aktuálnosti a zábavy bez toho, aby utrpela kvalita,“ dodáva Dodo Dúbravský.
Nový videopodcast pre motoristovPridanou hodnotou formátu je aj videopodcast, ktorý prinesie rozhovory s osobnosťami motoristického sveta, zaujímavé témy o mobilite a technológiách. Podcast bude dostupný na YouTube ta3 aj na populárnych podcastových platformách.
Motoring si tak na spravodajskej televízii rozširuje svoj priestor – nielen na obrazovkách ta3, ale aj v digitálnom prostredí (na Instagrame Motoring ta3; na Facebooku Motoring ta3), kde osloví ďalších fanúšikov áut a technológií.

