Škoda dostala cenu za najlepší profil na sociálnych sieťach. Vybrali sme značky, ktoré to s Youtubom vedia.
Jedna miliarda používateľov po celom svete a ročný zárobok takmer 900 miliárd dolárov. To je YouTube, sociálne médium, o ktoré v poslednom čase zakopávajú značky čoraz častejšie. Jedno uploadnuté video s kreatívnou popiskou však už nestačí. Na to, aby o vášs kanál mali ľudia naozaj záujem, potrebujete viac. Minimálne premyslenú stratégiu, prácu s fanúšikmi či prepracované mediálne nasadenie. To sa nedávno podarilo v českej Zaraguze s profilom Škoda Auto Česká republika. V českej súťaži firemných médií Zlatý středník si odniesla prvé miesto v kategórii Najlepší profil na sociálnych sieťach. Pre mediaguru.cz tvorcovia odkryli svoju stratégiu na YouTube a to, čo im prinieslo úspech.
Nový projekt
Na Slovensku v poslednom mesiaci urobil rozruch Volkswagen TV. Ide o projekt, ktorý automobilka odštartovala s cieľom osloviť mladšiu cieľovú skupinu. Stratégia je rovnako postavená na obsahu, v tomto prípade na vtipných videách, napríklad ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.


