Televízia JOJ odštartovala vo štvrtok v prime time novú zábavno-súťažnú šou Heslo. V novej šou podobnej hre Activity súťažia proti sebe dve dvojice známych hercov alebo spevákov. Každá dvojica háda jedno slovo - heslo. V dvojici heslo pozná iba jeden, ten druhý ho musí uhádnuť na základe jednoslovnej nápovedy.
Moderátorom šou je Junior (Milan Zimnýkoval), v prvých dvoch epizódach súťažili Viktor Horján, Ady Hajdu, Matej Landl, Jakub Rybárik, Zuzka Šebová, Oľga Belešová či Michael Szatmary.
Nová šou mala trochu rozpačitý rozbeh, prvým súťažiacim trvalo trochu dlhšie, kým pochopili pravidlá hry a nabehli na rytmus súťaže. Napriek tomu bolo boli diváci na novú šou zvedaví a Heslo bolo najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Šou si pozrelo takmer 6 percent divákov a JOJ mala podiel 20,8 percenta. Nasledujúcu reprízu Skrúcaného šou Všetko čo mám rád si pozrelo 2,9 percenta divákov pri podiele 15,6 percenta.
Kvíz-šou Dobre vedieť! na Markíze dosiahla mierne nižšiu sledovanosť 5,7 percenta a podiel 19,6 percenta. Nasledujúce Búrlivé víno skončilo na 4,2 percentách a podiele 16,2 percenta.
Najsledovanejšími reláciami dňa boli správy o počasí. Najlepšie počasie na JOJ si pripísalo 7,3-percentnú sledovanosť a podiel takmer 27 percent, Počasie na Markíze dosiahlo sledovanosť 6,1 percenta a podiel 25,3 percenta.
Z podvečerných relácií v komerčných televíziách bolo najviac divákov pri obrazovkách Markízy. Rodinné prípady dosiahli podiel cez 22 percent a Reflex prekročil 19 percent. Dokumentárna reality šou Sladký život na JOJ zaznamenala 8,1 percenta a nasledovná Súdna sieň necelých 12 percent. Sledovanosť Tour de France spadla na 0,6 percenta, Dvojka mala počas vysielania pretekov podiel len mierne nad 5 percent.
Poznámka: Údaje uvádzame v cieľovej skupine divákov 12-54 rokov, pokiaľ nie je uvedené inak.