Hootsuite and We Are Social 2022
StoryEditor

Silnejší ako kedykoľvek predtým

30.11.2023, 00:00

Nie je to len pocit, že rok 2023 je jeden z najlepších rokov v histórii vydávania videohier. Stúpajúce hodnotenia hier to potvrdzujú. Tento rok viac ako 25 hier dosiahlo priemerne hodnotenie 90 alebo viac bodov na aspoň jednej platforme, podľa agregátora recenzií Metacritic. (Vo väčšej časti poslednej dekády bol priemerný počet polovičný.) Gaming láka ďalších hráčov do svojho (už aj tak) veľkého ekosystému. Z gamingu sa stáva povinnosť a ušlá príležitosť, ak ho nebudete mať vo svojom marketingovom mixe.

#1 Globálna herná komunita.

Takmer polovicu herných nadšencov na celom svete tvoria ženy, 45 % celosvetovej hráčskej populácie​​. Neexistuje produkt alebo trh, ktorý by si mohol dovoliť ignorovať masivny vplyv gamingu. Hranie hier bolo historicky poziciované ako zábava pre mužov/chlapcov. To však už dávno neplatí a veľmi by sme chceli, aby sa ženy cítili komfortne s vedomím, že sú gamerky.

#2  Podporujeme niečo, čo je dobré pre ľudí?  Absolútne.

Kreativita: Deti, ktoré hrajú videohry, sú kreatívnejšie. Odolnosť: Hráči v 80 % svojho herného času zlyhávajú čo ich robí odolnejšími. Sociálne zručnosti: Hráči, ktorí hrajú hry so sociálnym aspektom, majú sklon pomáhať iným v reálnom živote a žiadať o pomoc. Boj proti depresii: Klinické štúdie ukazujú, že jednoduché hry sú lepšie ako farmaceutiká na liečbu úzkosti a depresie   a sú obzvlášť účinné u žien.

#3 Je to absolútna súčasť popkultúry.  

Nintendo má veľký rok vďaka hrám The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom a Super Mario Wonder. Okrem toho oslavuje úspechy v zábavnom priemysle, ako sú film Super Mario Bros., otvorenie Super Nintendo World v Hollywoode. Tento rok znamená transformáciu Nintenda na zábavnú značku s cieľom dosiahnuť príťažlivosť svojich postáv mimo herného sveta. Spolupráca so značkami ako LEGO a Hot Wheels spolu s hernými adaptáciami inšpirovanými filmom Mario dokazuje tento posun. Nintendo ukazuje blueprint, ako byť relevantný v roku 2023, a to je prienik IP do čo najviac odvetví zábavného priemyslu.

Connecting the Dots je pravidelný oh my DOT newsletter o stratégii, kreativite a všetkom zaujímavom, čo sa k nám dostane. Viac o týchto témach, ale aj o ďalších novinkách nájdete na https://ohmydotagency.com/sk/connecting-the-dots/.

menuLevel = 2, menuRoute = news/pr-clanky, menuAlias = pr-clanky, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. november 2024 06:14