StoryEditor

PSS, Prvá stavebná sporiteľňa omladzuje komunikáciu. V aktuálnej kampani cieli na mladé rodiny

02.12.2024, 00:00

PSS, Prvá stavebná sporiteľňa modernizuje produktové portfolio a omladzuje imidž značky. Vo vizuálne zaujímavých kampaniach sa objavujú mladí, sebavedomí ľudia s vlastným štýlom, čím značka zdôrazňuje dynamickú a inovatívnu identitu. Najnovšia kampaň pre produkt mojeSPORENIE s úrokovým bonusom je toho dôkazom. Na osviežení imidžu značky sa podieľa aj agentúra Istropolitana Ogilvy, s ktorou PSS dlhodobo spolupracuje.

Advertisement

image
Prvá stavebná sporiteľňa
Nová vizuálna koncepcia kampaní preukázala svoje výsledky. Povedomie mladých ľudí o značke PSS stále narastá. Postupne sa mnohí z nich stávajú starostlivými mladými rodičmi, ktorí hľadajú riešenia na zabezpečenie kvalitného bývania. Produkt mojeSPORENIE s úrokovým bonusom je práve pre nich výhodnou možnosťou,“ hovorí Alexandra Kamenická, vedúca odboru značky a reklamy PSS. Doplnila, že produkt nie je určený výhradne pre mladých, ale jeho univerzálnosť osloví aj širšiu verejnosť vrátane tých, ktorí hľadajú atraktívne a výhodné možnosti sporenia. Produkt má potenciál zaujať aj ďalšie vekové skupiny vďaka svojmu flexibilnému nastaveniu a výhodným podmienkam pre dlhodobé sporenie. Hlavnými hrdinami televízneho spotu sú otec so svojimi dvomi deťmi, ktorí sa spoločne hrajú v útulnom a príjemnom domácom prostredí. Táto scéna symbolizuje nielen rodinnú atmosféru, ale aj praktické využitie produktu mojeSPORENIE, ktorý je určený pre rodiny, ktoré plánujú investovať do lepšieho bývania a zabezpečiť si finančnú stabilitu do budúcnosti. Tento sporiaci produkt ponúka v tomto roku výhodné úročenie až 4 % p. a. Vizuálny štýl kampane sa vyznačuje živými farbami, vďaka ktorým je komunikácia PSS ľahko rozpoznateľná a odlíšiteľná od konkurencie. Výhody produktu sú prezentované priamo a zrozumiteľne. mojeSPORENIE je produkt, vďaka ktorému sa môžu ľudia pripraviť na budúce výdavky spojené s bývaním. Práve tie bývajú spravidla veľmi vysoké a bez poriadnej prípravy môžu „naštrbiť“ rodinný rozpočet. Produkt mojeSPORENIE v súčasnosti ponúka tzv. úrokový bonus, vďaka ktorému budú úspory na bývanie rásť ešte rýchlejšie. Úrokový bonus funguje jednoducho. K základnej úrokovej sadzbe vo výške 1 % p. a. získa klient, ktorý si uzatvorí zmluvu s úrokovým bonusom, zvýhodnenú sadzbu. V tomto roku tak získa celkové úročenie vkladov vo výške 4 % p. a., v budúcom roku 3,75 % p. a., v roku 2026 vo výške 2 % p. a. a v ďalších rokoch 1 % p. a. Úrokový bonus bude na zmluvu o stavebnom sporení pripísaný po 6 rokoch sporenia. K tomu je možné, samozrejme, po splnení podmienok, získať aj štátnu prémiu 7 % z ročného vkladu.

Výhodou stavebného sporenia je aj fixácia úrokovej sadzby stavebného úveru, ktorá ostáva nemenná až do splatenia úveru. Klienti tak môžu lepšie plánovať rodinný rozpočet a nemusia sa obávať nárastu splátok úveru. „Našou stratégiou je ďalej omladzovať podobu produktov a prispôsobovať tomu aj našu komunikáciu,“ prezradil riaditeľ marketingu PSS Radoslav Mahút o ďalšom smerovaní značky PSS.

menuLevel = 2, menuRoute = news/pr-clanky, menuAlias = pr-clanky, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. december 2024 00:02