Redakcia Stratégií opäť priniesla prehľad najdôležitejších udalostí v marketingu a médiách v uplynulom roku. V druhom pandemickom roku sa už každý prispôsobil, viac či menej úspešne, novej situácii.
Banky sa sústredili na zodpovedné – zelené podnikanie, auto-moto zvládalo čipovú krízu, poisťovne sa učili fungovať digitálne tam, kde je nevyhnutný priamy kontakt. Keď sa horeca segment trochu nadýchol, prišiel polročný lockdown. Niektoré agentúry hovoria o príležitostiach, iné o projektových zadaniach, ďalšie vymýšľajú nové koncepty na posilnenie brandu. Médiá sa koncentrujú na obsah v digitálnom prostredí, najmarkantnejšie je to v prípade televízií. Pandémia u nich akcelerovala chuť mať vlastné VOD služby s vlastným obsahom.
Najdôležitejšie udalosti, ktoré rezonovali na trhu v minulom roku, si môžete pripomenúť v špecializovanej prílohe Top udalosti 2021. Stiahnuť si ju môžete stiahnuť nižšie.