StoryEditor

Ročenka Top udalosti: Rok 2021 bol ilúziou, že je všetko v poriadku

24.02.2022, 16:00
Autor:
(pš)(pš)
Špeciálna ročenka magazínu Stratégie prináša prehľad najdôležitejších udalostí v marketingu a médiách.

Redakcia Stratégií opäť priniesla prehľad najdôležitejších udalostí v marketingu a médiách v uplynulom roku. V druhom pandemickom roku sa už každý prispôsobil, viac či menej úspešne, novej situácii.

Banky sa sústredili na zodpovedné – zelené podnikanie, auto-moto zvládalo čipovú krízu, poisťovne sa učili fungovať digitálne tam, kde je nevyhnutný priamy kontakt. Keď sa horeca segment trochu nadýchol, prišiel polročný lockdown. Niektoré agentúry hovoria o príležitostiach, iné o projektových zadaniach, ďalšie vymýšľajú nové koncepty na posilnenie brandu. Médiá sa koncentrujú na obsah v digitálnom prostredí, najmarkantnejšie je to v prípade televízií. Pandémia u nich akcelerovala chuť mať vlastné VOD služby s vlastným obsahom.

Najdôležitejšie udalosti, ktoré rezonovali na trhu v minulom roku, si môžete pripomenúť v špecializovanej prílohe Top udalosti 2021. Stiahnuť si ju môžete stiahnuť nižšie.

Stratégie

 Stiahnuť dokument

01 - Modified: 2022-04-28 16:16:49 - Feat.: - Title: TOP 100 zadávateľov 2021 02 - Modified: 2022-04-28 16:17:12 - Feat.: - Title: Focus na mladých 2022 – nová špeciálna príloha Stratégií 03 - Modified: 2022-02-23 10:26:41 - Feat.: - Title: Interná komunikácia 2022 – nová špecializovaná príloha mesačníka Stratégie 04 - Modified: 2022-01-28 09:36:07 - Feat.: - Title: Marketingový výskum 2022: Pandémia neznížila ochotu respondentov odpovedať na prieskumy 05 - Modified: 2022-01-02 11:18:02 - Feat.: - Title: Top komunikácie 2021: Najdôležitejšie témy komunikácie zadávateľov v roku 2021
menuLevel = 2, menuRoute = news/specialne-prilohy, menuAlias = specialne-prilohy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. jún 2022 17:51