Ročenka Top udalosti: Rok 2021 bol ilúziou, že je všetko v poriadku Špeciálna ročenka magazínu Stratégie prináša prehľad najdôležitejších udalostí v marketingu a médiách.
Interná komunikácia 2022 – nová špecializovaná príloha mesačníka Stratégie Nájdete v nej trendy a efektívne nástroje internej komunikácie, a tiež rady odborníkov.
Marketingový výskum 2022: Pandémia neznížila ochotu respondentov odpovedať na prieskumy Špecializovaná ročenka prináša prehľad najvýznamnejších výskumných agentúr na našom trhu.
Reklamné agentúry 2021: Najúspešnejšie projekty komunikačných agentúr Špeciálna príloha magazínu Stratégie prináša top projekty v ATL aj digitáli.
Top komunikácie 2021: Najdôležitejšie témy komunikácie zadávateľov v roku 2021 Špeciálny príloha Stratégií mapuje najvýraznejšie témy komunikácie a problémy zadávateľov v roku 2021.
ESG je budúcnosť: sonda do plánov top slovenských marketérov Špeciálna príloha magazínu Stratégie sa zaoberá témou sustainability.
Špeciálna príloha OUT & INDOOR 2021: Vonkajšia reklama má svoj význam Špeciálna príloha magazínu Stratégie mapuje situáciu na trhu vonkajšej reklamy.
Top osobnosti dekády: Títo odborníci najvýraznejšie prispeli k formovaniu biznisu Špeciálna ročenka magazínu Stratégie predstavuje inovátorov, trendsetterov a inšpirátorov v rámci marketingovej, komunikačnej, mediálnej či prieskumnej brandže.
Ročenka Eventy 2021: Najväčšie výzvy, ktoré čakajú eventovú brandžu v tomto a budúcom roku Špeciálna ročenka magazínu Stratégie prináša pohľad eventových agentúr na kľúčové témy posledného obdobia a nové trendy v tomto segmente trhu.
Dekáda v marketingovej komunikácii: Výnimočná ročenka mapuje marketing, reklamu a médiá za posledných 10 rokov Ročenka prináša najväčšie míľniky a pohľady ľudí, ktorí najviac ovplyvnili vývoj v marketingovej komunikácii.
Nová špecializovaná príloha Stratégií: Športový marketing nabral na sile s návratom veľkých športov Stratégie prinášajú na trh novú špecializovanú prílohu zameranú na športový marketing.
Top momenty komunikácie za minulý rok alebo všetko, čo pretrvá aj v tomto roku Špecializovaná príloha magazínu Stratégie zhrnula najdôležitejšie zmeny, ktoré ovplyvnia vývoj do budúcna.
Ročenka PR agentúry: Ako zmenila pandémia segment PR a aké sú jeho priority v tomto roku Špecializovaná príloha magazínu Stratégie prináša pohľad agentúr na kľúčové témy posledného obdobia a nové trendy v komunikácii.
Digitálne agentúry V ročenke prinášame prehľad najvýznamnejších digitálnych agentúr na našom trhu a ich top projekty.