Eventy 2024: Aj slovenské podujatia môžu byť svetové Stratégie prinášajú opäť pravidelnú ročenku, v ktorej monitorujeme svet eventov, aktivácií, živých podujatí a zážitkového marketingu.
Televízna jeseň 2024: Ktoré programy vstupujú do boja o diváka a čo očakávajú zadávatelia? K žiadnym zásadným prekvapeniam na trhu neprišlo. Prvý polrok 2024 splnil očakávania. Televízií, agentúr aj zadávateľov.
Trh PR agentúr: Vidíme väčší dôraz na dáta aj integráciu s obchodnými cieľmi PR trh je dynamický a neustále sa vyvíja. Našťastie, klienti tomuto segmentu veria. Zhodujú sa experti PR agentúr v ankete Stratégií.
Slovenské PR je kvalitné. Konkurencia zvyšuje úroveň komunikácie (anketa Stratégií) Aký projekt alebo iniciatíva konkurenčnej agentúry sa vám za posledný rok páčila? Spýtali sme sa zástupcov slovenských PR agentúr.
PR agentúra roka: Máme šťastie na klientov, ktorí nám dôverujú PR agentúrou roka 2023 je 1st CLASS AGENCY. Spolu s Katarínou Remiaš, CEO agentúry, sme hovorili o prístupe ku komunikácii, a aj o spolupráci s klientmi.
Soňa Lexmanová: Dôležitosť komunikačných lídrov rastie O tom, ako funguje PR brandža, čo ju teší a trápi, sme sa rozprávali so Soňou Lexmanovou, prezidentkou Asociácie Public Relations na Slovensku a managing directorkou SKPR STRATEGIES.
Športový marketing 2024: Sponzoring bez jasne definovaných cieľov? V aktuálnom vydaní magazínu Stratégie je vložená špecializovaná príloha Športový marketing.
Mediálne agentúry 2024: Trhu sa darí, ľudí je málo Stratégie vám opäť prinášajú pravidelnú ročenku, v ktorej monitorujeme trh mediálnych agentúr.
Ročenka TOP 100 zadávateľov: Pozrite si kompletné rebríčky a štatistiky od Kantaru Spoločnosť Kantar aj tento v spolupráci so Stratégiami pripravila pravidelnú ročenku TOP 100 zadávateľov.
Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety Ktorý moment, trend, udalosť, kampaň, inovácia z uplynulých mesiacov stojí podľa vás za povšimnutie? Pýtali sme sa expertov digitálnych agentúr.
Digitálne agentúry 2024: AI je ešte ďaleko od svojich limitov Ich potrebám, výzvam ale aj trendom v digitálnom marketingu sa venuje špecializovaná ročenka Stratégií, ktoré sú aktuálne v predaji.
Téma greenwashingu otvára firmám príležitosť na reputačné zisky Európsky parlament nedávno schválil smernicu zakazujúcu greenwashing. Znamená to, že firmy sa už čoskoro budú musieť zdržať „zelených“ tvrdení a označení, ak ich nebudú mať relevantne potvrdené napríklad výsledkami testov.
Veľký úspech Barney Studio a cirkularity a tiež tipy, ako nerobiť greenwashing Historicky prvý cirkulárny samit na Slovensku privítal až 240 hostí z celého sveta. Tento článok je súčasťou Zelenej prílohy, ktorá je priložená k aktuálnemu vydaniu Stratégií. Môžete si ju stiahnuť aj ako PDF.
Koniec preháňaniu a prifarbovaniu do zelena? Komunikácia a PR sa musia naučiť nové pravidlá O zelenej udržateľnosti sme sa rozprávali s Pavlom Vlčkom, šéfom českého PR klubu.
Zelená príloha 2024: ESG je revolúciou v marketingu Súčasťou aktuálneho vydania magazínu Stratégie je aj špecializovaná príloha. Tentokrát sa venujeme zložitej ale o to dôležitejšej a zodpovednejšej téme.
Trh prieskumov mierne rástol. Či sa to odrazilo na jeho ziskovosti, ešte nevieme Rastislav Kočan, predseda Slovenskej asociácie výskumných agentúr a Managing Partner Go4insight, hodnotí vývoj na slovenskom trhu prieskumov a naznačuje očakávané trendy.
Marketingový výskum 2024: AI kladie dôraz na dôveryhodnosť agentúr a prichádza opatrný optimizmus Prieskumných agentúr sme sa pýtali, aké trendy očakávajú na trhu prieskumov a ktoré kľúčové udalosti ho ovplyvnia?
Marketingový výskum: Umelá inteligencia zostáva témou číslo jeden Súčasťou aktuálneho vydania odborného magazínu Stratégie je špecializovaná ročenka Marketingový výskum 2024.
Špecializovaná príloha Reklamné agentúry 2023: O Agentúre roka rozhodne až EFFIE Ročenka, ktorú práve držíte v ruke, po minulé roky prinášala aj výsledky Agentúry roka. Teraz v nej nie sú. Nemajte strach, budú, len ich ešte nemáme.
Špecializovaná príloha Love brand 2023: Love brandy pracujú s emóciami lásky a rešpektu. Ale naozaj existujú? Do rúk sa vám dostáva prvá špecializovaná príloha Stratégií pod názvom Love brand. Je mi jasné, že okamžite vo vašich hlavách štartujú špekulácie a pochybnosti typu: žiadny love brand neexistuje, je to najväčší marketingový bull shit, ľudia majú radi ľudí, nie značky...
Špecializovaná príloha Produkcia 2023: Kreativita, ktorej výsledkom musí byť zážitok Akú silu má produkcia v komunikácii ako takej? Je to len prostriedok k dosiahnutiu požadovaného cieľa alebo môže mať kvality, ktoré zásadne ovplyvnia výsledok?
Špecializovaná príloha Out & Indoor 2023: Moderná tvár tradičného marketingu Nemusíme si nahovárať žiadne klamstvá, žijeme éru digitálneho marketingu. Zásadná časť nášho života prebieha v online svete, a tak sa logicky natíska otázka, či má OOH reklama ešte vôbec v komunikácii svoje miesto.
Špecializovaná Zelená príloha 2023: ESG je cestou k udržateľnej budúcnosti Udržať si dôveru zákazníkov a biznis partnerov? Bez dodržiavania ESG princípov to nepôjde, to je viac než isté. Tieto témy v dnešných časoch zásadne ovplyvňujú všetky marketingové stratégie kľúčových hráčov. Dôležité však je, aby nešlo iba o krátkodobý trend, ale súčasť vízie do budúcnosti.
Špecializovaná príloha Výkonnostné agentúry 2023: Kreatíva ako míľový krok k výkonu? Výkonnostný marketing je dôležitou súčasťou moderného marketingového mixu. Ponúka množstvo výhod, ktoré ho robia dostupným pre podniky všetkých veľkostí.