Slovenské značky: keď domáca hrdosť dáva zmysel V ročenke Slovenské značky 2025 sa zamýšľame nad tým, ako efektívne budovať slovenskú značku.
OUT & IN Door 2025: Kreativita v OOH sa oplatí Vonkajšia reklama má stále silu zasiahnuť široké publikum, ak je kreatíva správne uchopená.
Eventy 2025: Urobme si spolu SWOT-ku umelej inteligencie Ročenka skúma, ako umelá inteligencia mení svet podujatí a hľadá rovnováhu medzi technológiou a ľudskou kreativitou.
Výkonnostné agentúry 2025: Pravidlá hry určujú dáta, AI a nové formáty Ročenka mapuje zásadné premeny výkonnostného marketingu pod vplyvom umelej inteligencie a dát.
Televízna Jeseň 2025: Medzi tradíciou a výzvami budúcnosti Jeseň je už roky pre televízie obdobím veľkých očakávaní. Na obrazovky vracajú osvedčené formáty, známe tváre aj nové pokusy o hity.
PR agentúry 2025: Trh je stabilný, agentúry hlásia mierny rast Opäť sme pre vás pripravili špecializovanú prílohu, v ktorej sa venujeme PR trhu. Na 68 stanách nájdete bohatý obsah aj názory expertov.
Mediálne agentúry 2025: Hrdosť, lojalita a stres z tendrov Ročenka Mediálne agentúry 2025 prináša odpovede na otázky budúcnosti: Čo musia agentúry urobiť, aby prežili ďalších 5 rokov? A budú ešte vôbec existovať?
Športový marketing 2025: Keď šport spája srdcia aj značky Špecializovaná príloha Športový marketing 2025 prináša inšpirácie, príklady a trendy z oblasti, kde sa stretáva vášeň s marketingom.
Top 100 zadávatelia 2024: Unikátny prehľad o slovenskej reklame, po prvýkrát aj s výdavkami do internetu Spolu s prieskumnou agentúrou Kantar prinášame náš pravidelný ročný prehľad najväčších reklamných zadávateľov v krajine. V dátach sú po prvýkrát zahrnuté aj výdavky do internetu.
Digitálne agentúry 2025: Trh sa turbulentne vyvíja. Vyhrá iba ten, kto bude inovovať Ambíciou ročenky Digitálne agentúry býva vždy priniesť komplexný pohľad na trh, ale aj do vnútra jednotlivých agentúr.
Sme národ hráčov: len 10 percent Slovákov sa hazardu nikdy nedotklo Prinášame historicky prvé vydanie špecializovanej prílohy Stratégií – ročenku Stávkové kancelárie 2025.
Marketingový výskum 2025: Prieskum trhu musí stáť na dôvere Prinášame vám ročenku Marketingový výskum 2025, ktorú nájdete vloženú do aktuálneho vydania Stratégií.
30 rokov Stratégií, 30% zľava z digitálneho predplatného. Ďakujeme za vašu podporu a dôveru Aktuálne číslo Stratégií je výnimočné. Ani nie jeho hlavná časť, ale príloha, ktorá s ním vychádza. Snažíme sa v nej zmapovať tri dekády. Začítajte sa s nami do najhlbšej histórie Stratégií aj marketingu na Slovensku.
30 rokov Stratégií: Ďakujeme, že môžeme byť súčasťou vašich príbehov Príbeh Stratégií väčšina z vás pozná lepšie ako ja. Keď v rokoch 1994 – 1995 prichádzali na Slovensko, študovala som na strednej škole.
Reklamné agentúry 2024: Výnimočná reklama stále stojí na ľudskom elemente - kreativite, emócii a príbehu Prinášame vám pravidelnú špecializovanú ročenku Reklamné agentúry 2024.
Príloha Produkčné agentúry 2024: Férové tendrovanie v produkcii? Zabudnite! Slovenskí reklamní producenti začínajú hovoriť o neúnosných podmienkach pri tendrovaní. V Čechách bude už od januára platiť memorandum, ktoré má nastaviť podmienky obstarávania reklamných produkcií. Prídu s niečím podobným aj Slováci? V špecializovanej prílohe Stratégií Produkcia 2024 sa venujeme okrem reklamy aj ...
OUT & INDOOR: Trh bude rásť, musí sa prispôsobiť trendu digitalizácie Najväčšími zadávateľmi do vonkajšej reklamy sú politické strany.
Preferujeme slovenské značky? Alebo sa iba tak tvárime? Z prieskumu, ktorý exkluzívne pre Stratégie urobila spoločnosť NMS Market Research Slovakia, vyplynulo, že 78 percent staršej generácie X a Baby boomers si vyberajú spomedzi potravín hlavne slovenské značky.
Výkonnostné agentúry 2024: Ako maximalizovať efektivitu, príležitosti a vyhnúť sa rizikám V špecializovanej prílohe Stratégií sa venujeme inovatívnym prístupom a technológiám, ktoré majú vplyv na performance.
Eventy 2024: Aj slovenské podujatia môžu byť svetové Stratégie prinášajú opäť pravidelnú ročenku, v ktorej monitorujeme svet eventov, aktivácií, živých podujatí a zážitkového marketingu.
Televízna jeseň 2024: Ktoré programy vstupujú do boja o diváka a čo očakávajú zadávatelia? K žiadnym zásadným prekvapeniam na trhu neprišlo. Prvý polrok 2024 splnil očakávania. Televízií, agentúr aj zadávateľov.
Športový marketing 2024: Sponzoring bez jasne definovaných cieľov? V aktuálnom vydaní magazínu Stratégie je vložená špecializovaná príloha Športový marketing.
Mediálne agentúry 2024: Trhu sa darí, ľudí je málo Stratégie vám opäť prinášajú pravidelnú ročenku, v ktorej monitorujeme trh mediálnych agentúr.
Ročenka TOP 100 zadávateľov: Pozrite si kompletné rebríčky a štatistiky od Kantaru Spoločnosť Kantar aj tento v spolupráci so Stratégiami pripravila pravidelnú ročenku TOP 100 zadávateľov.