Športový marketing 2024 je o výzvach aj príležitostiach spájania značiek a športovcov.
StoryEditor

Športový marketing 2024: Sponzoring bez jasne definovaných cieľov?

13.06.2024, 13:39
  • V aktuálnom vydaní magazínu Stratégie je vložená špecializovaná príloha Športový marketing. 
  • Prináša zaujímavé dáta, názory aj top projekty našich partnerov. 
  • Vedeli ste, že viac ako štvrtina Slovákov a Sloveniek vôbec nešportuje? Ukázal to prieskum MNFORCE a Actly
  • Generálny riaditeľ TIPOS prezradí, aké benefity prináša značke spojenie s Jurajom Slafkovským
  • Experti Barney Studio sa pozreli na dôvody, prečo športovec potrebuje značku a značka športovca. 
  • Roman Krajniak z Paysy je presvedčený, že vzťah športovca a značky je ako manželstvo.
  • Markíza sa chystá na EURO 2024 a Jojka priniesla divákom cez hokejový šampionát neopozerané tváre a hlasy. 
  • Športový marketing 2024 nájdete v aktuálnom vydaní Stratégií a už teraz si ho môžete v tomto článku stiahnuť ako PDF

 

 

Ak sa vyberiete na cestu a nemáte cieľ, niekde sa stala chyba. Platí to vo všetkých sférach života, športový sponzoring alebo partnerstvá so športom vo všeobecnosti nevynímajúc. Organizácia WARC (World Advertising Research Center) dlhodobo vo svojich analýzach hovorí, že väčšina firiem netuší, či sa im i...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-06-14 06:35:05 - Feat.: - Title: LIDL fandí futbalu, a to vo veľkom
menuLevel = 2, menuRoute = news/specialne-prilohy, menuAlias = specialne-prilohy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. november 2024 07:45