StoryEditor

OUT & INDOOR: Trh bude rásť, musí sa prispôsobiť trendu digitalizácie

11.11.2024, 11:27
  • Najväčšími zadávateľmi do vonkajšej reklamy sú politické strany. 
  • Stále jej veria aj komerční klienti. 
  • Agentúry sa zhodujú, že kampane musia byť viac digitálne, viac interaktívne a dôležitou výzvou je aj meranie. 
  • Lídri na trhu a partneri našej ročenky hovoria o príležitostiach, výzvach a zmenách, ktoré do OOH priniesol rok 2024. 
  • Ročenku OUT & INDOOR 2024 nájdete vloženú do aktuálneho vydania magazínu Stratégie. Už teraz si ju môžete stiahnuť ako PDF v tomto článku. 

Merkury Market, Kaufland, dm-ka, Hornbach, O2, Kofola, Alza, McDonald‘s, Lidl. Na prvý pohľad to vyzerá ako náhodné zoskupenie značiek. Ide však o poradie top zadávateľov do mediatypu out of home. Najsilnejším hráčom však zos...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/specialne-prilohy, menuAlias = specialne-prilohy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. november 2024 16:36