Spoločnosti Eurosport a Bridgestone oznámili významné partnerstvo pre nadchádzajúce zimné olympijské hry. Rozsiahla dohoda prinesie najväčšiemu svetovému výrobcovi pneumatík a gumárenských produktov možnosť byť vidieť na všetkých platformách Eurosportu - televíznych, digitálnych a sociálnych - a to na všetkých hlavných európskych trhoch. Spoločnosť Bridgestone bude môcť na Eurosporte zaujať divákov svojou kampaňou zameranou na Zimné olympijské hry 2018 v Pchjongčchang, ktorá bude niesť názov "Choď za svojím snom".
Na predchádzajúcich olympijských hrách museli jednotlivé značky podpísať individuálne dohody s viacerými vysielacími partnermi, aby mohli osloviť fanúšikov olympijských hier na trhoch po celej Európe. V období pred olympiádou a počas nej poskytne Eurosport spoločnosti Bridgestone lákavú a jedinečnú príležitosť propagovať svoju značku po celej Európe.
"Eurosport vnáša inováciu do toho, akým spôsobom sú k divákom prenášané olympijské hry. Každý okamih z tejto veľkolepej celosvetovej športovej udalosti budú dostupný na Eurosportu, prehrávači Eurosport Player a webových stránkach Eurosport.com, ktoré prenesú fanúšikov ešte bližšie do centra diania," uviedol Jonathan Davies, výkonný riaditeľ pre reklamné partnerstvo spoločností Discovery Networks International a Eurosport. "Sme hrdí na inovatívny spôsob, ktorým sme spolupracovali so spoločnosťou Bridgestone, aby sme plne integrovali jej značku do jednej z najväčších svetových športových udalostí v roku 2018, aby sme zaujali svojich fanúšikov a prehĺbili spojenie spoločnosti Bridgestone a olympijských hier."
"Ako oficiálny celosvetový partner olympijských hier sme naozaj nadšení z nadchádzajúcich zimných olympijských hier, ktoré oslavujú športového ducha, ľudské úsilie a jeho úspechy," povedal Thierry Jupsin, riaditeľ marketingu značiek v spoločnosti Bridgestone. "Sponzorské partnerstvo s Eurosportom je pre našu značku veľmi prínosné."
Kampaň spoločnosti Bridgestone s názvom "Choď za svojím snom" oslavuje svoj tím ambasádorov a jeho obrovskú snahu splniť si svoje športové sny a dosiahnuť olympijského úspechu. Kampaň bude zahájená tento mesiac a bude zahŕňať reklamné televízne spoty zamerané na Eurosport a Bridgestone, ktoré sa budú objavovať na Eurosportu a prehrávači Eurosport Player v čase okolo vysielania programu "The Hall of Fame", propagačných spotov na Pchjongčchang 2018 a v čase živého prenosu hier.
Spoločnosť Bridgestone sponzoruje sekciu "Domov olympijských hier" a správy a výsledky z Pchjongčchang na webových stránkach a mobilných aplikáciách Eurosportu. Na sociálnych médiách bude Bridgestone sponzorovať každodenné príspevky s výsledkami od Eurosportu. V rámci integrovanej kampane pre zimné športy sponzoruje spoločnosť Bridgestone taktiež prenosy Svetového pohára v alpskom lyžovaní a Majstrovstvá sveta vo skákaní na lyžiach na Eurosporte. Vo Francúzsku, kde je pre roky 2022 (Peking) a 2024 (Paríž) Eurosport domovom olympijských hier, pobeží televízna reklamná kampaň, ktorá zdôrazní prepojenie spoločnosti Bridgestone s olympijskými hrami.