StoryEditor

Tondach mení logo a rebrandinguje

13.02.2018, 13:16
Autor:
TSTS
Rok 2018 začína s výraznými zmenami.

Spoločnosť Tondach Slovensko upravuje svoje komunikačnú stratégiu. Všeobecne známa značka bude prechádzať v roku 2018 viacerými zmenami v marketingovej komunikácii. Okrem nového loga a webu sa produkty rozdelia, na základe vzhľadu a účelu, do piatich skupín- clusterov.

Tondach aktuálne podniká kľúčové kroky v integrácii do nadnárodného koncernu Wienerberger. Najvýraznejšou je nové logo, ktoré sa typovo zosúladilo s ostatnými značkami v portfóliu spoločnosti Wienerberger.

„Nové logo Tondach je produktové logo koncernu Wienerberger s charakteristickým plamienkom, medzi ktoré patria aj logá Terca, Porotherm a Argeton.“ vysvetľuje Vladimír Šablica, konateľ Tondach Slovensko. „Chceme tak spotrebiteľom dať jasne najavo, že dokážeme ponúknuť komplexné riešenie pre stavbu domu, nakoľko máme v portfóliu riešenia pre steny, strechy aj fasády,“ dodáva Vladimír Šablica. Zmenu identity má dopĺňať aj, v súčasnosti už aktuálny, claim „Riešenie pre strechu.“  

Proces rebrandingu spoločnosť odštartovala ešte v decembri 2017 a bude trvať približne do marca 2018, pričom počas tohto obdobia sa postupne bude meniť na všetkých nosičoch a firemných materiáloch staré logo za nové. Webové stránky tondach.sk sú už v súčasnosti presmerované na www.wienerberger.sk.

Zákazníci aj obchodní partneri budú postupne do konca februára 2018 informovaní o uvedených zmenách prostredníctvom špeciálnej marketingovej kampane. Na nový štýl marketingovej komunikácie neprechádza značka Tondach len na Slovensku, ale v rámci celého koncernu Wienerberger.

Nové logo značky:

Tondach

01 - Modified: 2022-03-17 09:08:17 - Feat.: - Title: Tondach sa prirovnáva k Jozefovi Vajdovi
menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 05:10