Už ste sa niekedy zamýšľali nad tým, aký typ festivalového človeka ste? Jedlík Chrumkavý, Náramkáč Zberavý, Opaľovač Červenkastý či Zabávač Davový? Minerálna voda Budiš prichádza tento rok s novinkou na festivalovú sezónu – s limitovanou edíciou Budiš Homo festivalis.
Limitovaná festivalová edícia sa týka neochutených minerálnych vôd v 0,6 litrových fľašiach. V predaji je od júna a k dispozícii bude v pätnástich rôznych verziách, na ktorých sa počas leta predstaví 15 rôznych archetypov. Na etiketách fliaš sa tak môžete tešiť aj na Nedvíhačku mobilovú, Tehličkára Pretŕčacieho, Váhavku Nerozhodnú či Slnkovítača Žiarivého.
Letné limitované edície mali úspech aj v minulosti. Minuloročné Suché šplechy cez vtipné personifikácie reagovali na rôzne veci okolo nás, rok predtým sa známy internetový hejter Demotivácia prihováral cez etikety #sKvapkouSarkazmu.
„Budiš sa cez letné mesiace sústredí na zábavu, v tomto období sme aktívni najmä na mnohých festivaloch. A keďže festivaly majú svojich typických návštevníkov, rozhodli sme sa im venovať limitovanú edíciu - Homo festivalis. Verím, že si naše archetypy nájdu svojich fanúšikov a budú ľudí baviť,“ vysvetľuje Vladimír Krescanko zo spoločnosti Slovenské pramene a žriedla.
Minerálna voda Budiš plánuje návštevníkom aj tento rok priniesť prostredníctvom svojich atrakcií a produktov na festivaly čo najviac pohodlia, zábavy a osvieženia. Na festivaloch Pohoda, Topfest, Uprising, Hip hop žije a mnohých ďalších nebude už tradične okrem novinky Homo festivalis chýbať ani ruské kolo s Budiš barom a osviežujúcimi miešanými drinkami či tiež chillout zóna s tienidlami. Limitovanú edíciu nájdete nielen na festivaloch, ale aj v klasických predajniach na celom Slovensku.