Na finále Ligy majstrov už za jedinú Pepsi
Jednou z hlavných aktivít tohtoročnej futbalovej kampane je zbieranie a nahrávanie súťažných kódov umiestnených na tzv. single-serve baleniach Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Višňa a 7Up. „Súťažné produkty sú označené žltým viečkom a nápisom ‚Súťaž‘. Na etikete je popísaná mechanike súťaže vrátane webovej stránky, kde treba kód nahrať. Aktivita bude podporená 10-sekundovým televíznym spotom a in-store,“ povedala k mechanike súťaže Kateřina Komárková, manažérka značky Pepsi pre SR.Hlavnou cenou je kompletne zabezpečený zájazd na finále Ligy majstrov v Madride vrátane dvoch lístkov na zápas. Do žrebovania budú pritom zaradení všetci súťažiaci, bez ohľadu na počet nahraných kódov. Okrem toho sa súťaží aj o tzv. denné výhry ako napríklad o hernú konzolu Sony PlayStation 4 či oficiálne produkty Ligy majstrov UEFA. Garantovanou výhrou pre všetkých súťažiacich, ktorí nahrajú 11 kódov, je 1-denné predplatné Orange TV.
Plechovky Pepsi s Messim a Salahom
Spojenie Pepsi s futbalom je v tomto období podporené ďalším samostatným televíznym spotom a limitovanou edíciou plechoviek. V 20-sekundovom televíznom spote si zahral Messi so Salahom a tieto futbalové hviezdy sa objavia aj v rámci limitovanej edície plechoviek Pepsi. „Ide o aktivity, ktorými chceme tento rok podporiť niekoľkoročné budovanie povedomia o značke Pepsi ako o partnerovi futbalu, ktorý je našou dlhodobou komunikačnou platformou,“ doplnila k spájaniu s futbalom Kateřina Komárková.