Grayling
StoryEditor

Dobrá krajina umožní neziskovým organizáciám zapojiť sa do komunikačnej výzvy „Grayling 2020Challenge“

28.05.2019, 12:28
Autor:
TSTS
Komunikačná agentúra Grayling Slovakia sa rozhodla pri príležitosti svojho 20. výročia pôsobenia na slovenskom trhu podeliť o svoje skúsenosti a prispieť k zviditeľneniu projektov, ktoré menia našu krajinu k lepšiemu.

V spolupráci s Nadáciou Pontis zverejnila výzvu na zapojenie sa do programu Grayling 2020Challenge. Neziskové organizácie, ktoré zastrešuje darcovský portál DobraKrajina.sk, sa budú môcť do konca roka uchádzať o bezplatné PR konzultácie, pričom jedna z nich bude mať šancu získať 20 hodín individuálneho komunikačného mentoringu v roku 2020.

Grayling Slovakia poskytuje na Slovensku svoje komunikačné služby v oblasti public relations, ako aj public affairs už 20 rokov. Ako súčasť jednej z vedúcich komunikačných sietí vo svete vytvára integrované komunikačné riešenia a kampane pre klientov z rôznych odvetví v komerčnom, verejnom, ale i neziskovom sektore. Svoje okrúhle výročie sa slovenská pobočka rozhodla osláviť tým, že pomôže zvýšiť povedomie o projektoch, ktoré menia našu krajinu k lepšiemu. V spolupráci s Nadáciou Pontis pripravila program Grayling 2020Challenge pre neziskové organizácie zastrešené darcovským portálom DobraKrajina.sk.

Od 28. mája až do 31. októbra 2019 sa môžu organizácie prihlásiť na bezplatné hodinové konzultácie s odborníkmi na komunikáciu zo spoločnosti Grayling. Tie budú zamerané na operatívne poradenstvo v oblasti PR. Následne budú mať zúčastnené organizácie možnosť pripraviť stručný návrh vlastného komunikačného projektu, zameraného na jeden komunikačný cieľ – napríklad zvýšiť povedomie o organizácií, vybranej aktivite alebo podporiť komunikáciu smerom k donorom a pod. S návrhom sa budú môcť uchádzať o celoročný projekt komunikačného mentoringu vedeného Graylingom v objeme 20 hodín. 

„V rámci darcovského portálu DobraKrajina.sk na pravidelnej báze komunikujeme s rôznymi neziskovými organizáciami a snažíme sa im pomáhať zlepšovať ich prácu najmä v oblasti PR. Z prvej ruky vidíme, ako nedostatok času a chýbajúci odborný pohľad obmedzuje ich potenciál. Najdôležitejšia je vždy realizácia projektu. Na PR často krát neostane dostatok času. O to viac nás teší, že sú na Slovensku firmy ako Grayling, ktoré sú ochotné investovať svoj čas a najmä expertízu na pomoc neziskovkám,“ Jana Desiatniková, programová manažérka Nadácie Pontis.

„S Dobrou krajinou spolupracuje Grayling dlhodobo a zrealizovali sme už niekoľko školení pre neziskové organizácie, ktoré zastrešuje. Táto aktivita je pre nás zmysluplným obohatením a posúva aj nás samotných ďalej v pohľade na potreby a riešenia komunikácie neziskového sektora. Delíme sa  o naše skúsenosti s organizáciami, ktoré nemajú dostatočné kapacity – či už personálne alebo finančné – na stálu a profesionálnu komunikačnú podporu, ktorá je pre nich veľmi potrebná. Je dôležité, aby autenticita a význam každodennej práce malých či väčších neziskových organizácií v spoločnosti rezonovala a získala patričnú podporu a ocenenie“, hovorí Monika Révayová, Deputy Managing Director, Grayling Slovakia.

Viac informácií o projekte:

ČO HĽADÁME?

20 jedinečných príbehov, ktoré majú v sebe silnú emóciu, autenticitu a o ktorých by sa malo vedieť, pretože menia našu krajinu k lepšiemu.

PRE KOHO?

20 projektov (subjektov) z darcovského portálu Nadácie Pontis – DobraKrajina.sk, ktoré majú jedinečný príbeh a hľadajú spôsob, ako ho vypovedať. 

Grayling 2020Challenge je program šitý na mieru Dobrej krajine, ktorý v dvojfázovom procese vyberie „challengera“ a pomôže zrealizovať jeho ideu – pomôže jeho príbehu vystúpiť z tieňa:

  1. FÁZA (máj – október 2019): #20x20 hodín – séria individuálnych konzultácií, príprava na challenge
  2. FÁZA (november – december 2019): #2020CHALLENGE – výber projektu (víťaz challenge), s ktorým sa bude v roku 2020 realizovať komunikačná pro bono kampaň v rozsahu 20 hodín

 

01 - Modified: 2022-07-05 11:14:43 - Feat.: - Title: Marketer´s View: Posilníme špecializáciu v oblasti integrovaných marketingových kampaní 02 - Modified: 2022-03-29 07:12:15 - Feat.: - Title: PR agentúra Grayling má nové vedenie pre Česko a Slovensko 03 - Modified: 2021-04-29 13:41:51 - Feat.: - Title: Politici a sociálne siete: Na Instagrame je aktívnych takmer 60 percent poslancov Národnej rady 04 - Modified: 2021-04-14 12:02:33 - Feat.: - Title: Agentúra Grayling vymenovala Petra Fecka za nového CEO pre región strednej a východnej Európy 05 - Modified: 2020-11-19 09:21:35 - Feat.: - Title: 5 tipov na organizáciu virtuálnej tlačovej konferencie
menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 23:04