Značka Dove je známa tým, že sa dlhodobo venuje podpore ženského sebavedomia. Svoje aktivity na poli CSR v rozšíri v októbri o špeciálnu limitovanú edíciu, ktorej obal bude vyzývať zákazníčky, aby pomohli podporiť sebadôveru dievčat. Práve na tie sa komunikácia v tomto roku sústredí. Október nebol zvolený náhodou. Svet totiž 11. októbra oslávi medzinárodný deň dievčat. V rámci tohto mesiaca značka Dove venuje päť centov z každého predaného Dove produktu v sieti Tesco nadácii Chuť žiť. Tá šíri prevenciu, pomoc a edukáciu v problematike porúch príjmu potravy.
„Radi prispejeme projektu, ktorý tiež usiluje o podporu niečoho tak krehkého, a tak dôležitého, ako je dievčenská sebadôvera,“ komentuje Tereza Papugová, brand manažerka značky Dove.
Značka Dove verí, že krása by mala byť zdrojom sebadôvery a nie úzkosti. Práve z tohto dôvodu sa v roku 2004 spojila s prednými svetovými odborníkmi z oblasti psychológie, zdravia či vnímania vlastného tela a vytvorila Projekt sebadôvery. Jeho cieľom je pomôcť ženám prekovávať problémy s vnímaním tela a naplno tak využiť svoj potenciál.
Projekt sa v tohtoročnej komunikácii opiera o brožúry vytvorené pre rodičov a učiteľov, aby mohli čo najlepšie komunikovať s dospievajúcimi dievčatami. Všetky sú k stiahnutiu zdarma na webovej stránke dove.com/sebadôvera. V roku 2020 si potom program plánuje dosiahnuť na celkom 40 miliónov oslovených dievčat po celom svete.