Spoločenská situácia súvisiaca s ochorením COVID-19 zmarila plány všetkých umelcov, ktorí pripravovali v najbližších mesiacoch divadelné, hudobné či iné verejné vystúpenia a turné. Patria medzi nich aj Mária Podhradská a Richard Čanaky, najznámejšie hviezdy vo svete detského šoubiznisu. Ich projekt Spievankovo pozná snáď každé dieťa a, samozrejme, každý rodič.
Každoročne sa Spievankovo stretáva so svojimi detskými fanúšikmi na desiatkach koncertoch. Tento rok pripravili autori nový muzikál, „ktorý nikdy nikto nevidel“ s názvom Zázračný poklad. S nástupom mimoriadnych opatrení na zabránenie šírenia koronavírusu by sa jeho premiéra musela odložiť na neurčito.
Televízia JOJ koncom marca oslovila Spievankovo s nápadom, ako v tejto mimoriadnej situácii uviesť nový muzikál. Live premiéru odvysiela na svojom webe joj.sk a deti s rodičmi si ju budú môcť pozrieť priamo vo svojich obývačkách.
Rodinný lístok bude stáť 4,99 eura. Z peňazí za predaj lístkov zakúpi televízia JOJ respirátory pre lekárov, ktorí sa starajú o choré deti v Národnom ústave detských chorôb v Bratislave.
„Táto situácia, ktorá nás všetkých zasiahla, je naozaj príznačná aj tým, že sa spájajú dobrí ľudia a pomáhajú tak, ako vedia. Je to veľmi vzácny okamih, za ktorí sme vďační,“ uviedol MUDr. Ladislav Kužela, CSC, generálny riaditeľ NÚDCH.
„Sme radi, že sme našli spôsob, ako pomôcť tým, ktorí v týchto dňoch pracujú v prvých líniách a sú najviac ohrození. Sme im za to vďační a aj keď verím, že sa im denne dostávajú slová vďaky, v tejto chvíli to naozaj nestačí,“ hovorí generálny riaditeľ JOJ Group, Marcel Grega.