Terno real estate
StoryEditor

Terno rastie vo veľkoobchode, už má prvých 100 zákazníkov

20.10.2020, 10:45
Autor:
TSTS
Väčšinu z nich tvoria nezávislé maloobchodné predajne.

Spoločnosť Terno real estate otvorila novú divíziu veľkoobchodu. Chce tak vyhovieť dopytu slovenských firiem po dovoze tovarov priamo na ich prevádzky.

Správanie spotrebiteľov a trh sa mení, čo do veľkej miery ovplyvnila aj pandémia koronavírusu. Kedysi si tovar nakupovali podnikatelia sami, dnes nemajú čas chodiť do veľkoobchodov osobne a radšej si nechajú priviesť tovar priamo na prevádzku.

„Terno real estate zatiaľ ponúka služby vybraného, prevažne trvanlivého sortimentu pre Západné Slovensko. V priebehu budúceho roku budeme distribuovať aj sortiment čerstvých potravín, teda ovocia, zeleniny, mliečnych výrobkov a lahôdok. Toto rozšírenie sortimentu ide ruka v ruke so sťahovaním centrálneho skladu čerstvých potravín do nových priestorov. Presun by mal byť realizovaný v polovici roka 2021,“ uviedol Petr Hrdina, vedúci oddelenia veľkoobchodu.

Terno real estate zaznamenalo už svoju prvú stovku veľkoobchodných zákazníkov. Väčšinu z nich, 85 percent, tvoria nezávislé maloobchodné predajne, zvyšných 15 percent sú veľkosklady. Medzi nimi sú súkromní živnostníci, ale aj firmy či školy. Terno im dováža približne 1 000 rôznych produktov od alkoholických a nealkoholických nápojov, cez trvanlivé potraviny, až po časť drogérie.

Všetci veľkoobchodní klienti, ale aj všetky predajne spoločnosti, teda siete obchodov Terno a KRAJ, sú už aktuálne zásobovaní suchým tovarom z novootvoreného distribučného centra v logistickom parku v Ivanke pri Dunaji.

„Toto je jeden z dôležitých krokov na našej ceste k celoštátne fungujúcemu reťazcu. V nových moderných skladových priestoroch sme pripravení zvládnuť nielen organický, ale aj akvizičný rast,“ uviedol riaditeľ spoločnosti Stanislav Čajka.

Spoločnosť TERNO real estate aktuálne prevádzkuje 115 predajní Terno. V marci 2018 predstavila prvú predajňu pod názvom KRAJ, v súčasnosti ich už prevádzkuje 24 a plánuje ďalšiu expanziu.

01 - Modified: 2023-04-11 07:29:15 - Feat.: - Title: Bločkobranie: Ako aj malá kampaň môže priniesť prekvapivé výsledky 02 - Modified: 2020-07-01 17:52:01 - Feat.: - Title: Terno a Kraj rozšírili benefity na vernostných kartách. Vybrané potraviny ponúkajú o pätinu lacnejšie 03 - Modified: 2019-02-14 08:58:12 - Feat.: - Title: Terno má novú kampaň Najobľúbenejšie potraviny. Budú z nej vraj tiecť slinky 04 - Modified: 2018-09-20 15:22:01 - Feat.: - Title: V Bratislave pribudli dve nové predajne potravín KRAJ 05 - Modified: 2018-07-09 09:08:56 - Feat.: - Title: Terno zjednocuje vizualitu predajní Terno a Moja Samoška
menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 01:17