Lidl
StoryEditor

Kúpili ste biele, bude z toho červené. Lidl podporil budúcich vinárov

07.11.2020, 13:30
Autor:
TSTS
Vďaka spolupráci s Lidlom získa Stredná odborná škola vinársko-ovocinárska v Modre barikové sudy na výrobu červeného vína.

Pod názvom „Kupuj biele, bude červené" realizoval Lidla druhý ročník projektu so Strednou odbornou školou vinársko-ovocinárskou v Modre. Výsledkom je podpora v hodnote 5000 € určená na skvalitnenie vzdelávacieho procesu budúcich vinárov.

Diskontný reťazec zaradil v polovici septembra do predaja štyri biele vína z produkcie spomenutej SOŠ, jedinej svojho zamerania na Slovensku, a za každú predanú fľašu venoval škole 1 € na nákup barikových sudov určených na výrobu červeného vína.

Zákazníci mali tento rok na výber zo štyroch druhov bielych vín: Chardonnay, Rulandské šedé, Rizling rýnsky a Tramín červený. „Našu ponuku vín neustále rozširujeme a taktiež sa snažíme zvyšovať podiel slovenských výrobkov v našich predajniach. Zároveň chceme podporovať slovenských dodávateľov a vzdelávať ich tak, aby boli konkurencieschopnejší a dokázali sa eventuálne presadiť aj v zahraničí. V tomto projekte sa ideálne spájajú všetky spomenuté myšlienky a preto sme radi, že sme úspešne zrealizovali už jeho druhý ročník,“ povedal Mário Lalík, nákupca Lidl Slovenská republika zodpovedný aj za sortiment vín.

„Sme veľmi radi, že aj tento ročník spolupráce zákazníkom ´chutil´, pretože do každej fľaše vkladáme srdce. Z pohľadu výchovy budúcich vinárov je dôležité, že naši študenti sa na výrobe vína podieľajú vo všetkých fázach a už pri ručnom zbere hrozna vnímajú chuť a vôňu daných odrôd. Teší ma, že naši žiaci opäť získajú podporu, vďaka ktorej sa budú môcť ďalej rozvíjať a rozšírime ponuku našich vín. Naša škola bude už onedlho vyrábať červené víno z mladej slovenskej odrody Dunaj vo vysokej kvalite,“ povedala Ing. Monika Kisová, riaditeľka jedinej SOŠ vinársko-ovocinárskej na Slovensku.

Lidl dlhodobo realizuje viacero projektov určených na podporu slovenských dodávateľov. Všetky z nich pritom platia vo všetkých 145 predajniach Lidla na Slovensku, čím sa odlišujú od viacerých iných podobných iniciatív. Lidl rozšíril svoju ponuku o tematických týždeň „Vyrobené na Slovensku“ a oslovil tiež slovenských dodávateľov výzvou „Dajte o sebe vedieť“, ktorú komunikoval aj prostredníctvom Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky.

01 - Modified: 2020-10-02 16:02:54 - Feat.: 0 - Title: Podeľ sa a pomôž. Do potravinovej zbierky zapojil Lidl aj svojich zákazníkov 02 - Modified: 2020-09-15 07:34:56 - Feat.: 0 - Title: Chráňme si naše rieky a vodné nádrže. Nenechajme to plávať, vyzýva Lidl 03 - Modified: 2020-07-16 10:45:04 - Feat.: 0 - Title: Lidl zveril partii chlapov z Oravy modernizácie a stavby svojich predajní. Dnes je z čaty údržbárov firma s miliónovým obratom 04 - Modified: 2020-09-03 08:50:36 - Feat.: 0 - Title: Prejdite sa po novom náučnom chodníku. Nájdete ho v Lidli 05 - Modified: 2020-06-18 17:24:32 - Feat.: 0 - Title: Letáky Lidla už vo svojich schránkach nenájdete, reťazec skončil s ich vydávaním 06 - Modified: 2020-09-28 17:20:27 - Feat.: 0 - Title: Lidl les sa ďalej rozrastá, má už viac ako 500 hektárov 07 - Modified: 2020-06-18 17:19:41 - Feat.: 0 - Title: Lidl zvýšil podporu slovenských dodávateľov. Nakúpil od nich tovar za 320 miliónov eur
01 - Modified: 2021-10-27 14:05:52 - Feat.: - Title: Lidl štartuje vlastný podcast 02 - Modified: 2021-01-29 12:29:39 - Feat.: - Title: Rada pre reklamu vyniesla verdikt: Sťažnosť na reklamu Lidla je neopodstatnená 03 - Modified: 2020-12-16 11:04:40 - Feat.: - Title: Samoobslužné pokladnice už aj v Lidli 04 - Modified: 2020-11-24 09:07:03 - Feat.: - Title: Lidl mení PR agentúru 05 - Modified: 2020-11-06 15:53:00 - Feat.: - Title: Tri slovenské kampane majú možnosť uspieť na EuroEffie
menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 06:01