Lidl
StoryEditor

Prejdite sa po novom náučnom chodníku. Nájdete ho v Lidli

03.09.2020, 09:32
Autor:
pzpz
Lidl pokračuje v spoločensky zodpovednom prístupe, tentoraz priamo v predajniach. O kreatívu sa postarala agentúra Wiktor Leo Burnett.

Mnohí ľudia by radi nakupovali s ohľadom na životné prostredie, no majú pocit, že v štandardných obchodoch sa to nedá. Preto sa Lidl rozhodol, že svoje predajne pojme ako náučný chodník. V nadväznosti na dlhodobý claim Na ceste k lepšiemu zajtrajšku, pod ktorým realizuje všetky CSR aktivity, chce zákazníkom prostredníctvom nových POS nosičov ukázať cestu k zodpovednejšiemu nákupu.

S pocitom zodpovednosti za svet rastie aj zvedavosť zákazníkov, ktorí chcú mať čoraz viac informácií o výrobkoch. Preto nové nosiče poskytujú zákazníkom lepší prehľad o tom, odkiaľ hlavné suroviny v konkrétnych výrobkoch pochádzajú, ako boli spracované a prečo predstavujú zodpovednejšiu alternatívu.

Rovnako ako na skutočnom turistickom chodníku, aj na náučnom chodníku v Lidli je možné navštíviť rôzne miesta a stanovištia. Stačí len sledovať zelenú turistickú značku na nosičoch a môžete si pozrieť napríklad Revír vzácnych jednorožtekov, Kopce dobrých čokolád alebo Kávovú hoľu s čajokrásnym výhľadom.

POS nosiče sú často vnímané iba ako funkčné médium, ktoré zákazníkovi hlavne pomáha zorientovať sa v predajni. Preto sme spojili príjemné s užitočným a prostredníctvom hravého copy textu a ilustrácií zároveň edukujeme nakupujúcich o CSR aspektoch výrobkov, ktoré nie sú vždy jednoduchá a zaujímavá téma pre bežných spotrebiteľov,“ hovorí o koncepte Ivana Viteková, copywriterka agentúry Wiktor Leo Burnett.

​Zákazníci sa po náučnom chodníku môžu prejsť v 136 predajniach po celom Slovensku.

Vizitka kampane: 

Klient: LIDL Slovenská republika
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Iva Pacoňová
Copywriter: Ivana Viteková, Iva Pacoňová
Art Director: Štefan Nosko, Jozef Kyselica, Michal Nemček 
Account Manager: Marián Zverbík, Zuzana Kotuliaková
Ilustrátor: Ján Vajsábel
Tlač nosičov: Bittner Print

01 - Modified: 2020-06-18 17:18:50 - Feat.: 0 - Title: Lidl reaguje na video zo Zomri, s pánom čakajúcim na otvorenie galantérie 02 - Modified: 2020-06-18 17:19:41 - Feat.: 0 - Title: Lidl zvýšil podporu slovenských dodávateľov. Nakúpil od nich tovar za 320 miliónov eur 03 - Modified: 2020-06-18 17:24:32 - Feat.: 0 - Title: Letáky Lidla už vo svojich schránkach nenájdete, reťazec skončil s ich vydávaním 04 - Modified: 2020-07-16 10:45:04 - Feat.: 0 - Title: Lidl zveril partii chlapov z Oravy modernizácie a stavby svojich predajní. Dnes je z čaty údržbárov firma s miliónovým obratom
01 - Modified: 2021-10-27 14:05:52 - Feat.: - Title: Lidl štartuje vlastný podcast 02 - Modified: 2021-01-29 12:29:39 - Feat.: - Title: Rada pre reklamu vyniesla verdikt: Sťažnosť na reklamu Lidla je neopodstatnená 03 - Modified: 2020-12-16 11:04:40 - Feat.: - Title: Samoobslužné pokladnice už aj v Lidli 04 - Modified: 2020-11-24 09:07:03 - Feat.: - Title: Lidl mení PR agentúru 05 - Modified: 2020-11-07 12:34:13 - Feat.: - Title: Kúpili ste biele, bude z toho červené. Lidl podporil budúcich vinárov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 20:37