dm drogerie markt
StoryEditor

dm spúšťa kampaň na podporu produktov s obsahom vybraných bylín

23.02.2021, 09:20
Autor:
redred
Na primárnu komunikáciu bolo z 28 „kampaňových“ bylín zvolených osem hlavných, komunikované budú postupne.

V mesiacoch január a február realizuje dm svoju prvú tohtoročnú kampaň, tentoraz s headlinom Dôverujem sile prírody. Jej hlavným zámerom je prostredníctvom 28 bylín odkomunikovať výrobky s ich obsahom, ktorých silu si môžu zákazníci naplno vychutnať aj v produktoch z dm.

Vizuálnu aj obsahovú stránku kampane zastrešili koncernové agentúry dm Rakúsko Retale marketing und werbegesellschaft a Movea marketing, ktoré pripravuju kampane nielen pre materskú, ale aj pre všetky jej dcérske spoločnosti.

„Jednou z historických múdrostí našich starých materí je aj myšlienka, že pomoc máme hľadať v prírode. My v dm sme presvedčení, že je nevyhnutné sa k tejto myšlienke vrátiť a spojiť sa s ňou čo najviac. Byliny, ktoré máme často na dosah ruky, sa o nás dokážu postarať a mnohokrát nám aj pomôcť. Ich zožky sú však využiteľné nielen pri starostlivosti o telo a pleť, ale aj v kuchyni či pri čistení domácnosti. Preto sme sa rozhodli postaviť komunikáciu v úvodnej kampani tohto roka práve na liečivej sile prírody a veríme, že aj vďaka nej sa čoraz viac ľudí spojí s poznaním o obrovskom bohatstve a sile ukrytých v našej prírode,“ povedala Janka Poláčková, prokuristka spoločnosti dm drogerie markt.

28 bylín v kampani

Na primárnu komunikáciu bolo z 28 „kampaňových“ bylín zvolených osem hlavných, z ktorých každá má svoj headline a sú komunikované postupne, v priebehu 8 týždňov. Kampaň je komunikovaná prostredníctvom e-shopu, sociálnych sietí, marketingovou podporou v online prostredí, printovou podporou, citylightmi a cez filiálky, kde si môžu zákazníci nájsť skrátenú verziu brožúry s ôsmimi vybranými bylinami. Na webe sa nachádza jej rozšírená verzia, v ktorej si zákazníci nájdu aj ďalšie tipy a triky, ako tieto byliny využiť v domácnosti.

Pôvodne boli v priebehu mesiaca február plánované vo filiálkach dm aj tzv. poradenské dni, v rámci ktorých mali byť pri poradenských stolíkoch dostupní spolupracovníci z  filiálok dm a mali zákazníkom produkty aktívne ponúkať a rozprávať sa s nimi na tému bylín. No vzhľadom na aktuálnu situáciu je táto aktivita realizovaná len v obmedzenej forme, a to vystavením produktov na propagačnom stolíku alebo v POS regáli. 

Táto kampaň bola realizovaná nielen externe, ale aj interne, smerom k spolupracovníkom dm. Boli pre nich pripravené a stále aj sú organizované webináre na témy týkajúce sa byliniek a rastlín. Tie sú prednášané internými špecialistami – drogeristami, ktorí sa v dm venujú o. i. aj vzdelávaniu spolupracovníkov.

01 - Modified: 2019-06-05 10:48:09 - Feat.: 0 - Title: dm drogerie markt mení značku DAS gesunde PLUS na Mivolis
01 - Modified: 2021-06-04 08:10:33 - Feat.: - Title: Víťazstvo pre štyri výrobky dm značiek v 10. ročníku programu Voľba spotrebiteľov 02 - Modified: 2021-05-03 09:46:05 - Feat.: - Title: dm vyvinula produkty vlastných značiek neutrálne k životnému prostrediu 03 - Modified: 2021-04-13 06:59:45 - Feat.: - Title: Biobavlnu nahradila viskóza. Nová alternatíva pre ekologicky zmýšľajúcich zákazníkov v dm 04 - Modified: 2021-03-18 12:02:03 - Feat.: - Title: dm pomáha rodinám v núdzi už desať rokov 05 - Modified: 2020-12-03 13:30:33 - Feat.: - Title: Spoločnosť dm už piatykrát získala ocenenie za najdôveryhodnejšiu značku v kategórii drogérie
menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 04:55