Obľúbený krémový prášok so zlatým kukuričným klasom vo svojom logu oslavuje tento rok svoje 75. výročie! Spoločnosť Dr. Oetker Slovensko spúšťa pri tejto slávnostnej príležitosti narodeninovú kampaň, ktorú si pôjde nielen vaša babka!
„Zlatý klas je rýdzo slovenský výrobok z Bolerázu pri Trnave a je úzko spätý nielen s našou históriou, ale píše aj začiatky histórie spoločnosti Dr. Oetker na území Slovenska. Generácie spotrebiteľov si so Zlatým klasom kupujú aj kúsok slovenských tradícií či radostných spomienok na detstvo. Unikátnosť výrobku je podčiarknutá aj ochrannou známkou, ktorou sa pýši značka Zlatý klas a ikonický symbol zlatého kukuričného klasu na obale výrobku,“ hovorí Jozef Debrecký, generálny riaditeľ spoločnosti Dr. Oetker.
Pri príležitosti 75. výročia spoločnosť upravila aj svoje logo na 40 gramovom balení Zlatého klasu, ktoré aktuálne nesie claim „75 rokov kvality“. Nové logo je doplnené o tradičný ľudový motív, ktorý spoločne s ikonickou zlatou farbou vytvárajú kľúčový grafický prvok využitý aj v ďalších komunikačných kanáloch. Hlavným prvkom vizuálu je babka „trendsetterka“ a mladé dievča vo folklórnom odeve, ktoré predstavujú symbol generačného prepojenia, sily ukrytej v tradíciách a novodobých trendoch. Ďalej poukazujú na dôležitosť odovzdávania „rodinného zlata“ nasledujúcim generáciám, budovanie nových tradícií či hodnotné trávenie spoločného času s najbližšími.
„Patríme k najväčším potravinárskym spoločnostiam na Slovensku a ročne spracujeme viac ako 360 ton zlatého kukuričného pokladu. Sme rodinná firma a rozumieme rodinným hodnotám. Tešíme sa z toho, že sme dlhodobo stabilnou súčasťou života mnohých slovenských rodín,“ hovorí Dominika Hoellerer, produktová manažérka Dr. Oetker a ďalej dodáva: „Bohatstvo ukryté v Zlatom klase objavuje a oceňuje aj mladá generácia Slovákov. Dôvodom sú gastronomické inovácie a trendy, ktoré oživujú klasické recepty z minulosti a ponúkajú ich v modernom šate. Aj vďaka tomu je Zlatý klas neodmysliteľným pomocníkom v kuchyni aj po 75-ich rokoch svojej bohatej histórie. Našim spotrebiteľom sme vďační a chceme, aby sa naša komunikačná kampaň 75. výročia niesla v duchu osláv štedrosti a lásky k rodine.“
Narodeninová kampaň bude prebiehať od februára do júna 2022 na sociálnych médiách a na oetker.sk. Počas osláv sa spotrebitelia môžu tešiť na množstvo zábavy, skvelé súťaže, výzvy, sladké prekvapenia a veľa receptových inšpirácií, ktoré nám prinesú aj samotní influenceri. Narodeninovú kampaň podporuje aj ambasádorka značky Dr. Oetker, Adriana Poláková.
Kampaň je podporená aj originálnym merchom v limitovanej edícii, ktorý môžete vyhrať v súťažiach, alebo si ho onedlho zakúpiť na e-shope Dr. Oetker. Kampaň pripravila komunikačná agentúra DIVINO.
„Špeciálne príležitosti si vyžadujú špeciálne riešenia. Naším primárnym cieľom je vytvoriť pre klienta trendy kampaň, prostredníctvom ktorej nielen odmeníme, ale aj zabavíme našich fanúšikov. Výročnou kampaňou chceme odkomunikovať cestu k zlatej tradícii a poukázať na to, že Zlatý klas je výrobok, ktorý spája generácie.“ hovorí Anita Murinčáková, Senior PR manager z komunikačnej agentúry DIVINO.