Značka Albert sa zo Slovenska vytráca. Do 21. mája budú všetky štyri predajne Albert v Bratislave premenované na TERNO alebo Moja Samoška.
Tri predajne Albert v bratislavskej Petržalke sa zmenia na TERNO, najmenší Albert v bytovom komplexe Tri veže sa zaradí do siete Moja Samoška. So zmenou loga dochádza aj k rozšíreniu sortimentu a orientácii na čerstvé potraviny od regionálnych dodávateľov.
Zákazníci v predajniach nájdu bohatší sortiment ovocia a zeleniny, pekárenské výrobky z pekárne Czucz či väčší výber lahôdok z vlastnej lahôdkarskej výrobne – viac druhov šalátov, nátierky, bagety. Obložené misy, chlebíčky a pokrmy studenej kuchyne budú k dispozícii aj na objednávku. Nová privátna značka Moja postupne ponúkne až 300 kvalitných potravín za veľmi výhodnú cenu.
„Na zaradenie prevádzok do nových sietí sme dobre pripravení. Zákazníci nepocítia v obchodoch žiadnu prechodnú fázu, vo všetkých štyroch predajniach budú môcť od prvej chvíle využívať všetky existujúce benefity predajní TERNO a Moja Samoška, ako napr. zákaznícku kartu či možnosť platenia faktúr priamo pri pokladni prostredníctvom AXA pay. Otváracie hodiny v predajniach ostávajú zatiaľ nezmenené,“ povedala Diana Chovancová-Stanková, hovorkyňa a PR manažérka spoločnosti Terno Group k. s.
Spoločnosť Terno Group plánuje ďalšiu časť siete – hypermarkety Hypernova - premenovať priebežne na Terno Center. Remodeling predajní a zmena sortimentu prebehnú postupne tak, aby bol zachovaný jednotný layout siete TERNO.
Zdroj: Comm