Rodinný seriál Búrlivé víno a zábavná šou Kredenc dosiahli v cieľovej skupine 12-54 rekordné tohtoročné trhové podiely. Medzi menšími stanicami zvíťazilo Dajto s akčným kinohitom Konečná.
Televízia Markíza má za sebou mimoriadne úspešný vstup do nového týždňa. Rodinný seriál Búrlivé víno a zábavná šou Kredenc sa tešia výraznému nárastu diváckej priazne, vďaka ktorej v pondelok 15. júna 2015 obsadili najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti.
Búrlivé víno sa v oboch hlavných cieľových skupinách stalo najsledovanejším programom dňa. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahlo vysoko nadpriemerný rating 9,9 % a najvyšší tohtoročný trhový podiel 29,4 %. Vychutnalo si ho celkovo 703-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je druhý najlepší výsledok v rámci aktuálnej piatej série.
Vynikajúco sa darilo aj nasledujúcej zábavnej šou Kredenc, ktorá s výnimkou silvestrovského špeciálu zaznamenala rekordný rating 9,1 % a zároveň tiež najvyšší tohtoročný trhový podiel 31,1 % v cieľovej skupine 12-54. Vtipné skeče v podaní špičkových komikov si nenechalo ujsť 437-tisíc divákov z univerzálnej cieľovej skupiny 12+, v rámci bežných vydaní ide taktiež o historický rekord.
Z programovej ponuky menších staníc si v pondelok najviac divákov zvolilo akčný kinohit Konečná (rating 2,1 % / share 6,5 % v 12-54) na Dajto s legendárnym Arnoldom Schwarzeneggerom v hlavnej úlohe.
Na Doma sa najlepšie darilo pravidelnej večernej dvojporcii tureckého seriálu Zakázaná láska (rating 1,7 % / share 5,9 % a rating 1,6 % / share 9,7 % v 12-54). Výborne sa rozbieha tiež popoludňajšia mexická telenovela Sila osudu, druhá pondelková epizóda zaznamenala v cieľovej skupine 12-54 rekordný rating 1,1 % a tretí najvyšší trhový podiel 8,9 %.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 34,8 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 36,8 %).
Zdroj: Skupina Markíza