Novú šou RTVS v piatok večer sledovalo 332-tisíc divákov, mobilnú aplikáciu si stiahlo takmer 16-tisíc užívateľov.
Nemenej úspešná bola aj mobilná aplikácia Čo ja viem, vďaka ktorej sa do šou počas vysielania môžu zadarmo zapojiť aj diváci pri obrazovkách. Do soboty 5. apríla si aplikáciu stiahlo celkovo 15 877 užívateľov (verzia Android 11 287, verzia iOS 4 590). Do hry sa počas vysielania Čo ja viem celkovo zapojilo 8 973 užívateľov.
Operačný systém | Počet návštev – mobilné zariadenia (unikátni užívatelia) | % podiel návštev |
1. Android | 21,691 | 70.60% |
2. iOS | 9,03 | 29.39% |
Zdroj: Google Analytics
V sobotu 5. apríla a nedeľu 6. apríla ráno Jednotka uvidela v premiére nový detský formát Trpaslíci,ktorý dosiahol priemerný podiel na trhu v cieľovej skupine detí takmer 23 %.
V nedeľu sa v hlavnom vysielacom čase zavŕšili osudy hrdinov pôvodného dramatického seriálu RTVS Kolonáda, jeho záverečnú časť si pozrelo 430-tisíc divákov (podiel na trhu 18,4 %). Celková priemerná sledovanosť seriálu bola 448–tisíc divákov (priemerný podiel na trhu 19,1 %), vďaka čomu sa seriál stal najúspešnejším seriálom RTVS.