Štvrtok bol úspešný aj pre televízie Doma a Dajto, ktoré v rebríčku sledovanosti menších staníc obsadili päť najvyšších priečok.
Vrcholiaca piata séria rodinného seriálu Búrlivé víno sa teší rastúcemu diváckemu záujmu, vo štvrtok 18. júna 2015 sa na obrazovkách televízie Markíza v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším programom dňa.
V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahlo Búrlivé víno rating 9,0 % a štvrtý najvyšší tohtoročný trhový podiel 28,3 %. Celkovo si ho vychutnalo 623-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom konkurenčný denný seriál výrazne zaostal.
Osudy obľúbených hrdinov vinárskej ságy obzvlášť oslovili mladé ženy 12-24, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel 44,3 %.
Vo štvrtok sa vynikajúco darilo aj ostatným televíziám z portfólia skupiny Markíza. Najsledovanejším programom v rámci ponuky menších staníc sa stal kriminálny seriál Mentalista (rating 2,0 % / share 6,2 % v 12-54) na Doma.
Absolútny rekord z hľadiska sledovanosti si na konto pripísal nasledujúci turecký seriál Zakázaná láska. Druhú epizódu z pravidelnej večernej dvojporcie si nenechalo ujsť až 180-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala nadpriemerný rating 1,7 % aj trhový podiel 8,8 %.
Televízia Dajto zabodovala s večerným akčným filmom Návnada (rating 1,9 % / share 6,5 % v 12-54), ktorému v rebríčku sledovanosti menších staníc patrila strieborná priečka.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 32,7 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 35,8 %).
Zdroj: Skupina Markíza