Farma
StoryEditor


Semifinálová Farma dosiahla rekordný trhový podiel

13.12.2013, 13:57

Podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú si včera na Markíze pozrelo viac divákov, než akýkoľvek prime-time program konkurencie.

Vrcholiaca reality šou Farma dosiahla vo štvrtok 12. decembra 2013 rekordný trhový podiel 38,2 % v strategickej cieľovej skupine 12-54. Semifinálová epizóda bola tretia najsledovanejšia od začiatku štvrtej série s ratingom 10,4 %. 

Odhalenie mien finálovej dvojice Božena Candráková a Pavol "Paco" Styk prilákalo k obrazovkám celkovo viac ako 600-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je doposiaľ tretí najlepší výsledok v univerzálnej cieľovej skupine. V cieľovej skupine mladých žien 15-24 sa trhový podiel vyšplhal až na hodnotu 52,3 %.

Najsledovanejším programom dňa boli vo štvrtok Televízne noviny (rating 12,6 % / share 40,0 % v 12-54), za ktorými v tesnom závese nasledoval rodinný seriál Búrlivé víno (rating 11,8 % / share 33,4 % v 12-54). Oba programy si pozrelo viac ako 830-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Tradične vynikajúco sa darilo aj podvečernému rodinnému seriálu Chlapi neplačú (rating 9,0 % / share 34,4 % v 12-54). Nenechalo si ho ujsť viac divákov, než akýkoľvek prime-time program konkurencie.

Najúspešnejším programom televízie Doma je dlhodobo turecký romantický seriál Sila (rating 2,1 % / share 7,2 % v 12-54), v televízii Dajto uspela dobrodružná komédia Krokodíl Dundee 2 (rating 1,9 % / share 5,7 % v 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola vo štvrtok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 38,5 %) aj v prime-time (share 41,7 %).

Zdroj: TV Markíza

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 22:11