Celkovo najviac divákov si v utorok pozrelo Televízne a Športové noviny, televízia Markíza bola jednoznačným trhovým lídrom aj s večernými reality šou Zámena manželiek a Svokra.
Divácky najúspešnejšie programy na trhu prinášala aj v utorok 14. januára 2014 televízia Markíza.
Najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali Televízne noviny (rating 12,3 % / share 39,1 % v 12-54). Nenechalo si ich ujsť takmer 800-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Druhá priečka patrila nasledujúcej relácii Športové noviny (rating 11,9 % / share 35,1 % v 12-54).
Z nespravodajských programov sa najlepšie darilo reality šou Zámena manželiek (rating 11,2 % / share 30,2 % v 12-54). Epizóda s kontroverznou účastníčkou reality šou Farma Monikou Haklovou si doslova podmanila najmä mladé ženy 15-24, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel až 50,5 %.
Výraznou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj druhá večerná reality šou Svokra (rating 9,1 % / share 28,9 % v 12-54). Rady a usmernenia Gizky Oňovej v rodine, z ktorej sa na celých trinásť rokov vytratila láska, si taktiež nenechali ujsť najmä mladé ženy 15-24 s trhovým podielom 47,2 %.
V televízii Doma sa v utorok tradične najlepšie darilo tureckému romantickému seriálu Sila (rating 2,2 % / share 6,5 % v 12-54). Stanica Dajto uspela s dvojicou akčných filmov Policajt v Beverly Hills (rating 1,8 % / share 5,1 % v 12-54) a Timecop (rating 1,8 % / share 9,5 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 36,4 %) aj v prime-time (share 38,4 %).
Zdroj: Skupina Markíza