JOJ Group bola v piatok aj v sobotu lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase, jej víkendový program v prime time uprednostnili diváci pred konkurenčnou ponukou. Špeciálne epizódy súťaže Moja mama varí lepšie ako tvoja, ale aj pokračovanie nového seriálu Dvojičky boli trhovými jednotkami v čase svojho vysielania.
JOJ Group má za sebou ďalší úspešný týždeň, v piatok aj v sobotu bola lídrom slovenského trhu v hlavnom vysielacom čase s 30,1 % podielom a 10,6 % sledovanosťou v sobotu 26. septembra, kedy navyše všetky formáty, ktoré TV JOJ ponúkla divákom v prime time, boli trhovými jednotkami v čase svojho vysielania.
V oba dni odvysielala TV JOJ tiež prvé špeciálne epizódy svojej kulinársko-zábavnej súťaže Moja mama varí lepšie ako tvoja, ktoré sa takisto v čase svojho vysielania stali lídrami trhu s výbornými výkonmi. Už v piatok si kulinársky súbor Bučkovcov a Hetešovcov pozrelo 372-tisíc divákov (7,9 % Rtg v CS 12+, 7,8 % Rtg a 20,3 % Shr v CS 12-54 ), v sobotu mal u mladších divákov ešte o niečo lepší share 22,3 %.
V sobotu sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci komerčne dôležitej cieľovej skupiny stal komediálny seriál Dvojičky s 9,1 % sledovanosťou a 23,8 % trhovým podielom. V univerzálnej cieľovke mal nový seriál JOJky viac mužských divákov(9,5 % Rtg) a u mladých naopak prevládali diváčky (s rovnakou 9,5 % sledovanosťou). Najsilnejšími cieľovými skupinami Dvojičiek sa staliženy vo veku 35-44 s 12,0 % ratingom a diváčky vo veku 45-54 rokov s 12,3 % sledovanosťou.
Posledná septembrová nedeľa sa JOJke takisto vydarila.Najlepšie počasie si včera pozrelo až 657-tisíc divákov, čo znamenalo skvelú 14,0 % sledovanosť v rámci univerzálneho publika, ktorého ženská časť dosiahla vynikajúci až 15,9 % rating. Rodinnú reláciu V siedmom nebi si tentokrát nenechalo ujsť až 589-tisíc divákovstarších ako 12 rokov, čo pre show s Vilom Rozborilom predstavovalovýbornú 12,6 % sledovanosť.
Nedeľné Noviny TV JOJ odvysielala televízia opäť naživov rámci svojho eventu JOJka v meste – tentokrát z prešovského námestia, ktoré včera doslova praskalo vo švíkoch. Davy nadšených ľudí sa prišli zabaviť s tvárami televízie JOJ a stráviť s nimi príjemný deň priamo vo svojom meste. Diváci doma pri televíznych obrazovkách mohli sledovať skvelú atmosféru z Prešova aj počas hlavnej spravodajskej relácie, ktorú si včera nenechalo ujsť 559-tisíc ľudí v CS 12+, Noviny TV JOJ tak dosiahli 11,9 % sledovanosť a 26,2 % share.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
Zdroj: Joj Group