Celkovo najviac divákov si v pondelok pozrelo Televízne noviny, na sériu príbehov Rodinné prípady nestačila ani nová zábavná relácia konkurencie.
Suverénne najsledovanejšie spravodajské formáty aj pôvodnú seriálovú tvorbu priniesla v pondelok 27. januára 2014 na obrazovky televízia Markíza.
Najsledovanejším programom dňa sa stali Televízne noviny s ratingom 13,9 % a trhovým podielom 39,4 % v strategickej cieľovej skupine 12-54. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť 906-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je najvyšší počet od začiatku roka.
Výborne sa darilo aj nasledujúcim spravodajským reláciám Športové noviny (rating 11,8 % / share 31,7 %) a Počasie (rating 11,2 % / share 29,1 %).
Medzi nespravodajskými programami jednoznačne zvíťazil pôvodný rodinný seriál Búrlivé víno (rating 12,8 % / share 31,8 %), pondelkovú časť si nenechalo ujsť 830-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca séria príbehov Rodinné prípady. Epizóda s názvom Ozveny minulosti oslovila najmä ženy 25-34 (share 29,3 %) a porazila novú zábavnú reláciu konkurencie.
Podvečer sa na obrazovky televízie Markíza úspešne vrátil rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 9,4 % / share 30,8 %), v rebríčku najsledovanejších programov dňa dokonca pokoril absolútne všetky programy konkurencie. Prvý diel novej série si vychutnalo 590-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Z ponuky televízie Doma si tradične najviac divákov zvolilo romantický seriál Sila (rating 2,4 % / share 7,1 %), na stanici Dajto uspeli filmy Koniec sveta (rating 2,1 % / share 5,3 %) a Epicentrum (rating 1,6 % / share 7,4 %).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 35,9 %) aj v prime-time (share 37,8 %).
Zdroj: Skupina Markíza