StoryEditor

MOBILBOARD má cenu z Duhového paprsku

19.05.2014, 15:37
Prihlásená práca LEO Express – reklamná Wi-fi v MHD získala ocenenie v kategórii MOBILNÁ REKLAMA na veľtrhu Reklama&Polygraf v Prahe.

Prihlásená práca LEO Express – reklamná Wi-fi v MHD z dielne MOBILBOARD získala ocenenie v kategórii MOBILNÁ REKLAMA na veľtrhu Reklama&Polygraf v Prahe. Prvú cenu signmakingovej súťaže Duhový paprsek bola udelená za inovatívne riešenie, spočívajúce v prepojení mobilnej reklamy s mobilným marketingom, ktorý zvyšuje efektivitu reklamného polepu.

"Sme  radi, že sa konečne podarilo upozorniť na tento projekt, ktorý je naozaj najväčšou inováciou v transporte za posledné roky. Mobilná reklama v súčasnosti nie je len o samolepkách umiestnených na karosérií vozidiel MHD, ale drží krok s vývojom technológií a trendom prepojení s online. Sme presvedčený, že mobilné telefóny v rukách cestujúcich sú stále veľkým potenciálom. Na veľtrhu Reklama&Polygraf sme si tiež vyskúšali reakciu účastníkov v rámci programu – umiestili sme reklamnú Wi-fi v prednáškovom priestore a vstupnú mobilnú stránku sme využili ako dotazník. Na otázku „Využili by ste Wi-fi free v MHD?“ odpovedalo kladne 80 % hlasujúcich. Dokazuje to žiadanosť a uvítanie tejto služby, čo viac si teda môžeme v reklame želať?" povedala Radmila Pospíšilová, Managing Director spoločnosti MOBILBOARD.

 

Informácie ku kampani:

LEO Express – reklamní Wi-fi v MHD

Autobusy s reklamou LEO Express a mobilným Wi-fi hot spotom

Kampaň prebiehala na autobusech MHD Přerov v decembri 2013. Autobusy boli polepené exteriérovými polepmi vo formáte City board a interiérovými samolepkami. Dovnútra autobusov bol nainštalovaný mobilný Wi-fi hot spot. Cieľom kampane bolo upozorniť na novú zastávku vlakov LEO Express v Přerove a možnosť cestovať výhodne do Prahy vlakom. Po pripojení na Wi-fi free si mohli cestujúci zakúpiť cestovný lístok on-line priamo z mobilu, alebo prejsť na web vlakového dopravcu.

 

Výsledky kampane:

Inovaácia spočíva v prepojení transportu s mobilným marketingom a tým zvýšenie efektivity reklamného polepu.

Vďaka využitiu reklamnej Wi-fi v kampani prilákal zadávateľ na svoje webové stránky viac ako štvrtinu osôb z celkového počtu pripojených. Viac než 1/3 pripojených cestujúcich využila internet opakovane. Kampaň zaznamenala veľmi kladný ohlas na Facebookovom profile klienta a pozitívne vnímanie internetu zdarma v MHD.

 

Zdroj: MOBILBOARD

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. marec 2024 05:43