StoryEditor

Spravodajstvo televízie JOJ je pre divákov čoraz atraktívnejšie, dôležitý slot v prime time JOJka naďalej posilňuje

24.08.2015, 15:28

Pri príležitosti ukončenia letnej sezóny uplynulým týždňom JOJka bilancuje svoje výsledky v sledovanosti a výkony na trhu v uplynulej časti roka 2015. Ratingy spravodajských relácii TV JOJ, aj ich trhové podiely - na rozdiel od konkurencie - tento rok neustále rastú. Spravodajstvu JOJky sa mimoriadne darilo aj počas leta, televízia tak naďalej posilňuje dôležitý slot v hlavnom vysielacom čase.

Spravodajstvo televízie JOJ excelovalo v komerčne dôležitej cieľovej skupine nielen počas leta, ale aj celý prvý polrok 2015. Za prvých sedem mesiacov zaznamenali Noviny TV JOJ, Šport aj Najlepšie počasie na JOJke medziročný nárast nielen v sledovanosti, ale aj v podieloch na trhu. Na rozdiel od jej konkurencie tak všetky krivky v ratingoch a sharoch na JOJke v jarnej sezóne rástli, a to je výborný trend do nasledujúcich jesenných mesiacov.

Hlavná spravodajská relácia JOJky dosahuje za tento rok zatiaľ skvelú priemernú sledovanosť 7,6 % Rtg, čo je oproti minulému roku za rovnaké obdobie (od januára do júla) nárast takmer o celý jeden ratingový bod. Podielovo si Noviny TV JOJ medziročne polepšili o takmer dva percentné body na výborný priemer 25,7 % share (v období od 1.1.2015 do 31.7.2015). V auguste doteraz dosiahli ešte lepší podiel na trhu, a to až 27,4 % (augustový priemer do 23.8.2015).

Ešte lepšiu sledovanosť na JOJke zaznamenáva tento rok Najlepšie počasie, ktoré od januára do júla 2015 priemerne dosahuje vynikajúci, takmer 8 % rating (presnejšie 7,7 % Rtg, čo je priemer za sedem mesiacov). Podielovým výkonom v CS 12-54 si relácia takisto medziročne polepšila na priemerný sedemmesačný share 23,0 %.

V ôsmom mesiaci dosahuje Najlepšie počasie na JOJke svoje rekordy - zaznamenáva zatiaľ excelentný augustový priemer na úrovni 7,4 % Rtg a až 26,9 % Shr, čo je medziročný ratingový nárast o viac ako jedno percento, podielový rast takmer až o päť percent! (rozdiel medzi augustom 2014 a augustom 2015 do dňa 23.8.)

Šport si rovnako kreslí svojimi výkonmi tento rok stúpajúcu krivku, ktorá je zatiaľ spomedzi ostatných relácií medziročne najvýraznejšia. V sledovanosti si polepšil o takmer dva celé percentné body na skvelú úroveň 7,6 % Rtg a čo sa týka podielu na trhu, v ňom Šport na JOJke trhol svoj rekord v medziročnom náraste o viac ako štyri percentá na priemerný tohtoročný share až 23,2 % (priemer od januára do júla 2015). V auguste 2015 zatiaľ relácia zaznamenáva priemerný share až 24,3 % v CS 12-54.

Televízia JOJ tak naďalej výrazne posilňuje svoj komerčne dôležitý slot od 19:00 do 20:30 hod. Za prvých sedem mesiacov dosiahla TV JOJ v spravodajskom slote priemerný výkon na úrovni 23,2 % share a sledovanosť v priemere až 6,8 % Rtg. V medziročnom augustovom porovnaní si tento slot JOJky podielovo polepšil dokonca až o 2,1 % na úroveň 25,3 % share (augustový priemer do 23.8.2015).

Televízia JOJ je vďaka týmto výsledkom vo výbornej kondícii a má skvelú východiskovú pozíciu pri štarte dôležitej jesennej sezóny 2015.

 

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12-54.

Zdroj dát: PMT Slovakia

Zdroj: Joj Group

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. november 2024 02:47