Skupine Markíza patrilo prvenstvo aj v rebríčku sledovanosti menších staníc vďaka akčnému kinohitu Terminator Salvation na Dajto.
Televízia Markíza má za sebou úspešný vstup do nového týždňa a kalendárneho mesiaca. V pondelok 1. júna 2015 obsadila v rebríčku sledovanosti šesť najvyšších priečok v rámci strategickej cieľovej skupiny 12-54.
Najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal rodinný seriál Búrlivé víno. V obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 dosiahol nadpriemerný rating 9,1 % a druhý najvyšší tohtoročný trhový podiel 27,8 %. Celkovo si ho nenechalo ujsť 645-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Vynikajúco sa darilo aj nasledujúcej zábavnej šou Kredenc, ktorá s výnimkou silvestrovského špeciálu zaznamenala rekordný rating 8,9 % a zároveň tiež najvyšší tohtoročný trhový podiel 29,0 % v cieľovej skupine 12-54.
Ďalšie miesta v rebríčku sledovanosti patrili spravodajským reláciám Športové noviny (rating 8,2 % / share 32,3 % v 12-54), Počasie (rating 7,7 % / share 27,3 % v 12-54) a Televízne noviny (rating 7,5 % / share 35,0 % v 12-54).
Z programovej ponuky menších staníc si v pondelok najviac divákov zvolilo akčný kinohit Terminator Salvation (rating 2,3 % / share 7,5 % v 12-54) na Dajto.
Až 170-tisíc divákov starších ako 12 rokov si na Doma pozrelo prvý diel z pravidelnej večernej dvojporcie tureckého seriálu Zakázaná láska, čo je druhý najlepší výsledok od jeho štartu 2. februára 2015.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 35,7 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 38,4 %).
Zdroj: Skupina Markíza