Na obrazovkách televízie Doma sa postaral o rekord vrcholiaci turecký seriál Zakázaná láska, ktorého prvú pondelkovú epizódu si nenechalo ujsť až 186-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Rodinný seriál Búrlivé víno a zábavná šou Kredenc sa na obrazovkách televízie Markíza tešia stabilnej diváckej priazni, v pondelok 22. júna 2015 išlo v strategickej cieľovej skupine 12-54 o najsledovanejšie programy dňa.
Búrlivému vínu patrila prvá priečka v rebríčku sledovanosti v oboch hlavných cieľových skupinách. V obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 dosiahlo rating 9,5 % a štvrtý najvyšší tohtoročný trhový podiel 28,7 %. Celkovo si ho vychutnalo 690-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Vynikajúco sa darilo aj nasledujúcej zábavnej šou Kredenc, ktorú si nenechalo ujsť 417-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je s výnimkou silvestrovského špeciálu historicky druhý najlepší výsledok. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala nadpriemerný rating 8,6 % a tretí najvyšší trhový podiel 31,9 % v rámci bežných vydaní.
Skvelé skeče v podaní špičkových komikov vyčarili úsmev na tvári najmä mladým ženám 12-24, ktoré Markíze v čase vysielania Kredenca zabezpečili trhový podiel až 50,8 %.
Výborné výsledky zaznamenali v pondelok aj menšie stanice z portfólia skupiny Markíza. Na Doma najviac zabodoval kriminálny seriál Mentalista (rating 2,2 % / share 6,5 % v 12-54).
Absolútny rekord z hľadiska sledovanosti si na konto pripísal nasledujúci turecký seriál Zakázaná láska, ktorý sa chýli k svojmu záveru. Prvú epizódu z pravidelnej večernej dvojporcie si nenechalo ujsť doposiaľ najvyšších 186-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala nadpriemerný rating 1,9 % aj trhový podiel 7,1 %. Druhý diel večera dosiahol v obchodne relevantnej cieľovej skupine rating 1,7 % a historicky druhý najvyšší trhový podiel 11,2 %.
U divákov televízie Dajto zožal najväčší úspech akčný film Zabijaci (rating 2,1 % / share 7,4 % v 12-54) v hlavných úlohách s hviezdami ako Sylvester Stallone, Antonio Banderas a Julianne Moore.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 34,6 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 38,1 %).
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Zdroj: Skupina Markíza