Skupina Markíza kraľovala aj rebríčku sledovanosti menších staníc vďaka trileru Invázia na Dajto a kriminálnemu seriálu Mentalista na Doma.
Chart Show pokračovala v skvelých výkonoch aj v stredu 29. apríla 2015, kedy sa na obrazovkách televízie Markíza opäť stala najsledovanejším programom dňa v rámci strategickej cieľovej skupiny 12-54.
Vydanie obľúbenej hudobno-zábavnej šou venované najväčším športovým hitom dosiahlo v tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine rating 9,9 % a trhový podiel 31,0 %, pričom porazilo oba konkurenčné denné seriály.
Spoločne s Adelou Banášovou a jej hosťami sa v najhojnejšom počte zabávali mladé ženy 12-24, ktoré Markíze v čase vysielania Chart Show zabezpečili trhový podiel až 46,1 %.
Výraznou jednotkou na trhu v čase vysielania bol tiež podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 5,4 % / share 27,9 % v 12-54). Včerajší diel sa najväčšej popularite tešil v cieľovej skupine žien 25-34 s trhovým podielom 40,9 %.
Skupina Markíza v stredu obsadila aj najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti menších staníc. Prvé miesto patrilo televízii Dajto vďaka výbornému trileru Invázia (rating 1,9 % / share 5,9 % v 12-54) s Nicole Kidman a Danielom Craigom v hlavných úlohách.
Druhá sa umiestnila Doma s charizmatickým Simonom Bakerom v nemenej skvelom kriminálnom seriáli Mentalista (rating 1,9 % / share 5,6 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 33,6 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 37,0 %).
Zdroj: Skupina Markíza