Premiérová epizóda megaúspešného komediálneho seriálu s názvom Svadba v čase vysielania v oboch hlavných cieľových skupinách porazila talentovú šou konkurencie.
Horná Dolná si aj v stredu 23. septembra 2015 podmanila divákov televízie Markíza. Najúspešnejší komediálny seriál posledných rokov sa stal v strategickej cieľovej skupine 12-54 jednoznačne najsledovanejším programom dňa.
V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahla Horná Dolná rating 12,9 % a trhový podiel 34,1 %. Na príbeh o tom, ako to dopadne, keď sa Ďuro Brmbalík konečne rozhodne oženiť, bolo zvedavých celkovo 616-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Aj v rámci univerzálnej cieľovej skupiny Horná Dolná porazila konkurenčnú talentovú šou.
Skvelú zábavu v podaní špičkových hercov si obzvlášť vychutnali mladí muži 12-24 (share 39,1 %) a diváci v Nitrianskom kraji 12-54 (share 40,7 %).
Výborne sa darilo aj nasledujúcej reprízovej epizóde Hornej Dolnej (rating 8,0 % / share 29,2 %), ktorá si v čase súbežného vysielania bez problémov poradila s premiérovým komediálnym seriálom konkurencie.
Najsledovanejšou spravodajskou reláciou na trhu sa v prvý jesenný deň stalo Počasie s ratingom 10,4 % a trhovým podielom 28,9 % v cieľovej skupine 12-54.
Na obrazovkách televízie Dajto si v stredu najlepšie počínal druhý polčas atraktívneho priameho prenosu Athletic Bilbao – Real Madrid (rating 1,8 % / share 6,6 % v 12-54) zo španielskej futbalovej La Ligy.
Televízia Doma zabodovala s podvečernou ponukou kultových sitcomov Krok za krokom (rating 1,5 % / share 8,4 % v 12-54) a Priatelia (rating 1,6 % / share 7,6 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 34,5 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 36,9 %).
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Zdroj: Skupina Markíza