Vydavateľský dom Ringier Axel Springer Slovakia (RAS SK) sa rozhodol ukončiť spoluprácu s agentúrou Art Production Agency (APA), ktorá organizuje divácku anketu OTO – Osobnosť televíznej obrazovky. Týždenník Život týmto zároveň končí ako garant a hlavný mediálny partner ankety.
„Posledných 15 rokov sme budovali značku OTO, ktorej ochranná známka nášmu vydavateľstvu nepatrila. Bola to zaujímavá skúsenosť, ale v súčasnosti sa už chceme sústrediť na budovanie a rozvoj výlučne vlastných projektov,“ uviedol generálny riaditeľ RAS SK Milan Dubec, ktorý poďakoval Jane Prágerovej za dlhoročnú spoluprácu. Zároveň vyjadril vďaku všetkým čitateľom a televíznym divákom, ktorí v minulosti poslali do ankety OTO svoje hlasy.
„Už túto sobotu uvedieme v spolupráci s televíziou JOJ ďalší ročník galavečera Srdce pre deti, ktoré tento rok oslavuje 10. výročie. Predmetom diskusie určite bude aj projekt vlastnej diváckej ankety,“ dodal Dubec.
Posledným ročníkom ankety OTO, na ktorom sa podieľal vydavateľský dom RAS SK, bol 16. ročník. Jeho výsledky boli vyhlásené na galavečere, ktorý sa konal 12. 3. 2016.