Zalando Lookbook
StoryEditor

Zalando získalo väčšinový podiel Highsnobiety, prepája obsah a obchod

15.06.2022, 13:33
Autor:
TSTS

Zalando, jedna z predných európskych módnych a lifestyle online platforiem, a Highsnobiety, globálny priekopník kultúry tzv. Nového luxusu, spoločne oznámili, že Zalando v Highsnobiety získalo väčšinový podiel.

Obe spoločnosti spoja svoje sily a stanú sa lídrami v oblasti zapájania a inšpirovania zákazníkov. Vzájomne využijú svoje silné stránky, ktoré sa dopĺňajú, a to spojením kultúrnej relevancie a prehľadu spoločnosti Highsnobiety, jej autority v oblasti módy a skúseností s rozprávaním príbehov s módnou sieťou Zalando, jej know-how v oblasti elektronického obchodu a prevádzkovými schopnosťami.

Highsnobiety bude pokračovať v samostatnej činnosti, ale zároveň bude pôsobiť ako strategický a kreatívny konzultant, ktorý pomôže Zalandu rozvíjať nové oblasti a formáty zamerané na inšpiráciu na ich platforme. Jedinečné schopnosti spoločnosti Highsnobiety sa budú podieľať na ambíciách spoločnosti Zalando začleniť inšpiratívne zážitky do cesty zákazníkov a vytvoriť vzrušujúce a pútavé online prostredie pre spotrebiteľov aj značky. Pripojenie sa ku skupine Zalando zase umožní spoločnosti Highsnobiety využiť odborné znalosti a zdroje spoločnosti Zalando k posilneniu svojich vlastných schopností v oblasti elektronického obchodovania.

Blog Highsnobiety založil v roku 2005 v Berlíne David Fischer ako predzvesť prepojenia streetwearu a luxusnej módy. Dnes Highsnobiety tvorí vydavateľská sekcia, kreatívne poradenstvo a kurátorská obchodná platforma, ktorá patrí k najvplyvnejším globálnym hlasom v oblasti nového luxusu a v kultúry všeobecne. Spojenie s Highsnobiety urýchli ambície spoločnosti Zalando stať sa špičkovou destináciou pre streetwear, nový luxus a módnu inšpiráciu, najmä pre mladších, módne orientovaných spotrebiteľov.

„Spoločnosť Highsnobiety si osvojila umenie premieňať príbehy na produkty a produkty na príbehy. Som nadšený, že môžeme naše schopnosti zapojiť do úsilia Zalanda o módnej inšpirácii a spoločne pretvoriť budúcnosť obsahu a obchodu. Rovnako som nadšený, že môžeme využiť bezkonkurenčné skúsenosti Zalanda v oblasti škálovania e-commerce platforiem a preniesť svoju celoživotnú pracovnú vášeň na ďalšiu úroveň," hovorí David Fischer, zakladateľ a CEO Highsnobiety.

„Obe naše spoločnosti zdieľajú vášeň pre budovanie silných partnerstiev so značkami a umožňujú značkám inšpirovať verejnosť svojimi produktmi a príbehmi. Partnerstvo s Highsnobiety nám umožní oveľa rýchlejšie realizovať našu ambíciu ponúkať zákazníkom čo najrelevantnejší a najpútavejší - a zároveň najpohodlnejší - nákupný zážitok. Nemôžem sa dočkať, až sa naša spoločná vízia zhmotní a budeme spoločne utvárať budúcnosť módneho obsahu v oblasti obchodu," dodáva David Schneider, spoluzakladateľ a co-CEO Zalanda.

Ako súčasť dohody si Highsnobiety zachová redakčnú a kurátorskú autonómiu, pričom vydavateľská a agentúrna činnosť zostane plne nezávislá. Highsnobiety budú aj naďalej viesť jej dvaja generálni riaditelia David Fischer a Jürgen Hopfgartner. Zakladateľ David Fischer si ponechá menšinový podiel.

Všetky strany sa dohodli, že nebudú zverejňovať finančné podrobnosti. Spoločnosti Highsnobiety pri tejto transakcii radili spoločnosti Liontree, V14 - Vogel, Heerma & Waitz a Taxess. Spoločnosti Zalando poskytovali poradenstvo spoločnosti White&Case, PwC a McKinsey.

O SPOLOČNOSTI ZALANDO

Zalando (https://corporate.zalando.com) je jednou z popredných európskych módnych a lifestyle online platforiem. Založená bola v Berlíne v roku 2008. Našich takmer 49 miliónov aktívnych zákazníkov na 25 trhoch obliekame od hlavy až k päte: od oblečenia, obuvi, doplnkov až po beauty produkty. Do nášho sortimentu medzinárodných značiek patria ako svetoznáme mená, tak aj lokálne značky. Naša platforma je považovaná za ultimátnu destináciu prinášajúcu inšpiráciu, inováciu a interakciu vo svete módy. Ako najviac trendy technologická spoločnosť v Európe vytrvalo pracujeme na objavovaní digitálnych riešení pre každý aspekt módnej cesty: pre zákazníkov, obchodných partnerov a každého, kto hrá dôležitú úlohu v príbehu firmy. Naším cieľom je byť prvým miestom, kam zákazníci zamieria, keď pomyslia na módu - tzv. Starting Point for Fashion, a zároveň udržateľnou platformou s pozitívnym dopadom na ľudí i planétu.

O SPOLOČNOSTI HIGHSNOBIETY

Highsnobiety je značka venovaná novej generácii kultúrnych priekopníkov. Naším poslaním je objavovať a propagovať to najlepšie, čo naša kultúra ponúka, spájať ľudí prostredníctvom lásky k štýlu a podporovať komunitu začínajúcich tvorcov. Highsnobiety je vždy napred a zameriava sa na objavovanie toho, čo bude nasledovať. Spoločnosť Highsnobiety, ktorú v roku 2005 založil generálny riaditeľ David Fischer, je globálna firma so sídlom v Berlíne a kanceláriami v New Yorku, Los Angeles, Londýne, Amsterdame, Sydney a Miláne. Sme digitálna mediálna a kultúrna poradenská spoločnosť na križovatke štýlu, umenia, dizajnu a technológií, ktorá poskytuje platformu pre značky a ľudí, pre ktorých sme zapálení.

01 - Modified: 2023-08-14 12:02:45 - Feat.: - Title: Top trendy v e-commerce: Prioritou je rýchle a efektívne doručenie či zjednodušenie nákupu 02 - Modified: 2023-01-09 13:58:45 - Feat.: - Title: Budúcnosť módnej e-commerce je v personalizácii a jednoduchom prístupe
menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 01:40