StoryEditor

Vinea Kumšt muštu sa spojila s ďalšou slovenskou vinicou aj s výrobcom morušovej šťavy

10.11.2022, 15:00
Autor:
redred

Vinea pokračuje v podpore lokálnych vinohradníkov a dokazuje, že kvalitná surovina je pre značku „grunt“.

Slováci chcú piť nápoje s vysokým podielom prírodných surovín a ich obľúbený tradičný nápoj ide po tejto ceste už skoro päťdesiat rokov.

Tento rok sa Vinea vybrala na vinobranie do slovenských Tvrdošoviec a moravskej Farmy u tří dubů a spojila vylisovaný mušt so šťavou z moruše čiernej. Do komunikácie limitovanej novinky Vinea Kumšt muštu zapojila aj herca a komika Juraja Kemku.  

Vinea Kumšt muštu od začiatku stavia svoju komunikáciu na tom najdôležitejšom, na príbehoch viníc, kde vyrástlo hrozno do limitovanej edície tradičného nápoja. Tento rok pozvala na návštevu do tvrdošovských vinohradov a morušových sadov v Pukanci známeho komika.

Juraj Kemka sa tu okrem iného dozvedel aj to, že mušt z modrého hrozna má vyšší obsah trieslovín, čo mu dáva špecifickú chuť v porovnaní s muštom z bieleho hrozna a podľa vinohradníka jej aj zdravší, a prečo moruša čierna rastie často pri vinohradoch.

„Spoluprácu s Jurajom sme si pochvaľovali nielen my, ale veľmi si ju užili aj pán Bodgány, vinohradník z Tvrdošoviec a pán Stroška, odborník na morušu z Pukanca. Veríme, že sa videá budú páčiť aj našim fanúšikom a že dostanú chuť vyskúšať našu tohtoročnú novinku,“ hovorí k spolupráci Jana Klimková, brand managerka pre značku Vinea, Kofola ČeskoSlovensko. 

 

Vinea Kumšt muštu

-    Príbehy viníc z PD Tvrdošovce s Tiborom Bogdánym

-    Príbehy viníc a moruše z Pukanca so Stanislavom Stroškom

 

Novinka Vinea Kumšt muštu s morušou čiernou má sladkokyslú chuť, obsahuje 35 % ovocnej zložky, ktorá je kombináciou šťavy z červeného hrozna a skutočnej šťavy z moruše čiernej, teda nielen morušovej príchute. Tá tiež pochádza iba od slovenských pestovateľov. Je bez farbív, aróm, bez pridaného cukru a samozrejme aj bez konzervantov. Nápoj je plne sýtený a v tomto roku prvýkrát dostupný v plechovke 0,33 l, ktorá nahradila minuloročné sklo 0,25 l. Dôvodom je obľúbenosť tohto balenia u spotrebiteľov a tiež záujem doplniť Vinea portfólia o tento „on the go“ formát. 

Vinea predstavila novinku aj na upravených etiketách tradičnej Viney, na svojej web stránke a sociálnych sieťach. Online imidžová kampaň na Slovensku bude trvať do konca decembra 2022. Za jej kreatívnym konceptom stojí agentúra TRIAD a pod produkciu videí sa podpísal Viliam Jánošík.

PR kampaň v réžii 1st CLASS AGENCY za Slovensko a AC&C za Českú republiku štartuje spolu s uvedením novinky na trh začiatkom novembra 2022.

Udržateľné uvažovanie každodennom chode firmy 

Pre Kofolu, výrobcu nápoja Vinea, sú ohľaduplnosť k prírode v surovinách, obaloch, doprave, či spotrebe energií kľúčové. Ak je to možné, suroviny do svojich nápojov pestuje sama alebo nakupuje lokálne, čoho príkladom je aj druhý ročník limitky Vinea Kumšt muštu. Aktuálne Kofola podniká konkrétne kroky na udržanie vody v krajine v okolí svojich výrobných závodov. Tie by mali pomôcť predchádzať suchám, akým čelíme v celom československom regióne už niekoľko rokov. Okrem toho Kofola iniciovala bio certifikáciu týchto lokalít, na čele s Rajeckou dolinou, kde si pestuje aj vlastné bylinky do nápojov vo svojom portfóliu a do liečivých čajov v portfóliu dcérskej spoločnosti Leros. Pri vrtoch v spolupráci s miestnym včelárom chová aj včely. 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. november 2022 12:24